• تاریخ انتشار : 1403/04/07 - 18:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 63
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پایان دومین فصل کتاب و کتابخوانی در معاونت بین‌الملل

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «دوباره فکر کن » معرفی شدند

با حضور دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه و جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت بین‌الملل و واحدهای تابعه آن، مجموعه نشست‌های با هم کتاب بخوانیم؛ با مطالعه و تحلیل کتاب «دوباره فکر کن» برگزار شد و با اجرای آزمون پایانی به‌صورت آنلاین، اسامی افراد برگزیده دومین فصل از دورهمی کتابخوانی معاونت بین‌الملل دانشگاه، پنج‌شنبه 7 تیر 1403 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، دومین سری از مجموعه نشست‌های با هم کتاب بخوانیم؛ با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و احیای عادت خوب کتاب خواندن، به همت معاونت بین‌الملل دانشگاه و برای جامعه هدف کارکنان این مجموعه و واحدهای تابعه آن، با مطالعه کتاب دوباره فکر کن اثر آدام گرانت، اول اردیبهشت 1403 آغاز شد.
بیش از یک‌صد نفر از اعضای هیئت‌علمی، مدیران و کارکنان معاونت و پردیس بین‌الملل، دانشکده‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی پردیس بین‌الملل و کالج بین‌الملل دانشگاه به‌صورت مجازی و حضوری در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.
دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر نفیسه صادقی و دکتر صفورا جوکار به ترتیب رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل و جمعی از اساتید و مدیران این دانشکده و همچنین جمعی از کارکنان معاونت، پردیس و کالج بین‌الملل دانشگاه، در جلسات یک‌ساعته کتابخوانی که به‌صورت حضوری، درون واحدی و یک جلسه در هفته برگزار شد؛ مشارکت داشتند.
مطالعه گروهی کتاب، نقد و تحلیل محتوای خوانده‌شده بر اساس زمانبندی تعیین‌شده قبلی، بیان تجربیات شخصی مرتبط با موضوعات مطرح‌شده در کتاب و تغییرات حاصل از مطالعه و حضور در این فعالیت فرهنگی، از موارد مورد گفتگو در گروه کتابخوانی مجازی معاونت بین‌الملل و جلسات حضوری بود.
دومین فصل از دورهمی کتابخوانی معاونت بین‌الملل، شنبه 26 خرداد 1403 به پایان رسید و آزمون نهایی آن نیز به‌صورت مسابقه‌ای آنلاین با 10 سوال تشریحی و تحلیلی از عناوین و مضامین کتاب، دوشنبه 4 تیرماه برگزار شد و پس از بررسی نتایج مسابقه توسط شقایق الکائی، کارشناس معاونت بین‌الملل دانشگاه که مسئولیت برگزاری رویداد با هم کتاب بخوانیم معاونت بین‌الملل را بر عهده دارد؛ اسامی برندگان دومین فصل کتابخوانی معاونت بین‌الملل دانشگاه مشخص شد.
سیده کاملیا داودزاده، کارشناس معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، الهام رضازاده، کارشناس روابط عمومی معاونت بین‌الملل و مهندس زهره صادقی، کارشناس مدیریت روابط بین‌الملل معاونت بین‌الملل به‌عنوان برگزیدگان بخش مسابقه آنلاین کتابخوانی کتاب دوباره فکر کن معرفی شدند.
مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل، علاوه بر اهدا جوایز ویژه به برندگان مسابقه آنلاین، به‌پاس تقدیر از استقبال و مشارکت همکاران در این دوره از برگزاری گفتمان مجازی و نشست‌های کتابخوانی معاونت بین‌الملل، به همه شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا خواهد کرد.
پیش‌ازاین نیز در بهار و تابستان سال 1401 و اولین فصل از دورهمی کتاب و کتابخوانی در معاونت بین‌الملل، کتاب «چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود» نوشته جولی اسمیت، مورد مطالعه و مسابقه قرار گرفت.
از سال 1400 تا 1403 چهار کتاب هنر شفاف اندیشیدن، هنر خوب زندگی کردن، چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود و دوباره فکر کن، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و رشد و توسعه فردی و اجتماعی کارکنان، با تدبیر دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه و با همکاری مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل، به‌عنوان هدیه فرهنگی پایان سال و یلدا به اعضای هیئت‌علمی، مدیران و کارکنان معاونت بین‌الملل و واحدهای تابعه آن اهدا و مسابقات و رویدادهای مرتبط با آن برگزار شد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 269705
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده