• تاریخ انتشار : 1402/12/28 - 14:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و هم‌زمانی آن با بهار قرآن، پیام تبریکی برای خانواده بین‌الملل دانشگاه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، متن این پیام که دوشنبه 28 اسفند 1402 صادر شده است، به این شرح است:
همکار ارجمندم؛
شمیم دل‌انگیز بهاری به مشام می‌رسد، و زیباست که این بهار، پیوندی دارد با بهار قرآن.
این هم‌زمانی دو بهار را به فال نیک می‌گیریم و امید بر آن دارم که سال نو برای شما و عزیزانتان حال خوش، سلامتی، دوستی، عشق و موفقیت را به همراه آورد.
سالی که گذشت؛ برگی بود از دفتر زندگی که ورق خورد؛ در کنار هم گاه فراز و گاه فرود را تجربه کردیم؛ اینک در کوله‌بارمان فرازها را خاطره شیرین و فرودها را تجربه‌ای ارزشمند اندوخته‌ایم؛ لیکن آنچه جاودانه است محبتی است که از جوار با شما بودن حاصل شد.
قدردان تلاش‌ها و زحماتتان هستم و امید بر آن دارم که در کنار هم، سال جدید را با هم با انرژی مضاعف، بینش روشن و قوی‌تر از گذشته آغاز کنیم.
ضمن تقدیم احترام؛ امید دارم این نوروز فرخنده بر شما مبارک و خرم، و بهار شوق‌انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باشد.
ارادتمند؛ دکتر محمدحسین آیتی
معاون بین‌الملل دانشگاه – نوروز 1403
همچنین با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، یک نسخه از کتاب دوباره فکر کن، به نویسندگی آدام گرانت، از سوی معاون بین‌الملل دانشگاه، به همکاران مجموعه معاونت بین‌الملل دانشگاه اهدا شد.
در یازدهمین چاپ کتاب دوباره فکر کن آمده است: بسیاری از ما به دانش و تخصصمان افتخار می‌کنیم و خیلی دوست داریم پای باورها و عقایدمان بمانیم. در یک دنیای با ثبات، چنین طرز فکری منطقی است و ثبات عقیده ما عواید قابل توجهی را به همراه خواهد داشت؛ اما مشکل اینجاست که دنیای ما به‌سرعت تغییر می‌کند و باید معادل زمانی که صرف تفکر می‌کنیم، برای بازنگری و اصلاح تفکراتمان هم وقت بگذاریم.
تجدید نظر، مجموعه‌ای از مهارت‌ها و البته نوعی طرز فکر است. هم‌اکنون خیلی از ابزارهای ذهنی مورد نیازمان را در اختیار داریم. فقط باید یادمان باشد که هر از چند گاهی با بیرون آوردن آن‌ها از قفسه، گردوغبار رویشان را پاک کنیم.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 262501
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده