• تاریخ انتشار : 1402/09/30 - 21:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت گرامیداشت آیین باستانی یلدا

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت فرارسیدن شب یلدا که از آیین های باستانی ایرانیان در ترویج فرهنگ ملی، میهنی و اسلامی میهمانی و پیوند با خویشاوندان است؛ پیام تبریکی برای خانواده بین‌الملل دانشگاه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، متن این پیام که چهارشنبه 30 آذر 1402 صادر شده است، به این شرح است:
همکار ارجمندم؛
یلدا مجالی دل‌انگیز است تا لحظه‌های شیرین باهم بودن را تجربه کنیم و بهانه‌ای است برای شاد بودن
و زندگی همین بهانه‌های کوچک گذرا است.
محفلتان گرم و لبخندتان برقرار و شیرینی در کنار هم بودن گوارای وجودتان.
معاون بین‌الملل دانشگاه
یلدای 1402
همچنین با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، یک نسخه از کتاب هنر خوب زندگی کردن به نویسندگی رولف دوبلی، از سوی معاون بین‌الملل دانشگاه، به همکاران مجموعه معاونت بین‌الملل اهدا شد.
دکتر محمدحسین پورغریب، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل با همراهی سمیه قربانخانی و نسرین قادری به ترتیب سرپرستان امور اداری و امور مالی معاونت بین‌الملل، ضمن حضور در واحدهای مختلف این معاونت و تبریک به همکاران، کتاب هنر خوب زندگی کردن را نیز بین همکاران توزیع کردند.
در معرفی هفتاد و چهارمین چاپ از کتاب هنر خوب زندگی کردن آمده است: در کتاب هنر خوب زندگی کردن، با 52 میان‌بر ذهنی آشنا می شوید تا با کمک آن‌ها تصمیمات بهتر و هوشمندانه‌تری بگیرید. شناخت این ابزارها شاید نتواند یک زندگی خوب را برایتان تضمین کند، اما مسیرتان را برای رسیدن به آن هموارتر می کند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 254624
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده