فعالیت های کلیدی

جذب و بازاریابی بین المللی

پذیرش دانشجویان بین الملل

دوره های آموزشی کوتاه مدت

سیستم حمایت از دانشجویان بین الملل (SSS)

چشم انداز مدیریت توسعه امور بین الملل

قرن حاضر را علاوه بر قرن تسخير فضا، قرن اتم، کامپيوتر، ليزر و غيره نیز ناميده اند. از میان همه این عناوین، نامی که به خوبی می تواند بیانگرتحولات عصر حاضر باشد، "عصر ارتباطات" است. لذا در اين دهکده جهانی، ارتباطات انسانها بسیار بهم نزديک است و افکار و اعمال انسانها و جمعيت ها ديگر از ديد و نظر يکديگر پنهان نيست. امروزه، ارتباطات بین المللی و لزوم آشنایی کارشناسان و مدیران با تغییرات و تحولات پرشتاب بین المللی امری انکار ناپذیر است. بنابراین می بایست محیط بین المللی را به عنوان محیط فرصت تلقی کرد و مرزهای فیزیکی و ذهنی را از بین برد تابتوان هرچه بیشتربه مسائل بین المللی شدن علم و فناوری پرداخت. مدیریت توسعه امور بین الملل تلاش می نماید این فرصت را مغتنم بشمارد تا ضمن بررسی روندهای جاری و آتی و تشخیص نقاط قوت و ضعف, دانشگاه را به سمت و سویی رهنمون کندکه بتواند جایگاه مناسب خود را در عرصه جهانی به دست آورد.