• تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 10:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 353
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی را برگزار می‌ کند

با رویکرد شناسایی، تقدیر و حمایت از ایده‌های نوآورانه و همچنین ایجاد فضای شور و نشاط و رقابت سالم برای افزایش مشارکت خانواده بین‌الملل دانشگاه در عرصه توسعه بین‌المللی سازی، نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌الملل سازی (Triple I) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، این جشنواره مهرماه سال جاری به همت مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل دانشگاه و در سه بخش اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان برگزار خواهد شد.
اﻓﺰاﯾﺶ ﻣﺸﺎرکت اﻋﻀﺎی هیأت‌علمی، کارکنان و داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن در ﺣﯿﻄﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ بین‌المللی ﺳﺎزی، ﺧﻠﻖ ﻓﻀﺎی کاری پویا و اﺳﺘﻔﺎده از ظرفیت‌های فکری دانشگاه، تقویت رواﺑﻂ در ﺧﺎﻧﻮاده بین‌الملل دانشگاه، شناسایی ایده‌های ﺑﺮﺗﺮ و ﺧﻼﻗﺎﻧﻪ و بهره‌مندی از ایده‌های ﺧﻼﻗﺎﻧﻪ برای ﺑﻬﺒﻮد و ارﺗﻘﺎی ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی بین‌المللی ﺳﺎزی، به عنوان اهداف این جشنواره تعریف شده است.
تمامی اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در محورهای رواﺑﻂ ﻋﻤﻮمی بین‌المللی و بین‌المللی ﺳﺎزی، تروﯾﺞ و آﺷﻨﺎ کردن داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن بین‌الملل ﺑﺎ ﻓﺮهنگ ایرانی-اسلامی، بازاریابی و اﻓﺰاﯾﺶ ﺟﺬب داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن، ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزی بین‌المللی، روش‌های ﻧﻮآوراﻧﻪ در بین‌المللی ﺳﺎزی، متناسب‌سازی آﻣﻮزش با نیازهای آﻣﻮزشی داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن بین‌الملل (ﺗﻮﺳﻌﻪ بین‌المللی ﺳﺎزی آﻣﻮزش)، ﻧﻘﺶ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و الکترونیک سازی در بین‌المللی ﺳﺎزی، توسعه رواﺑﻂ بین‌الملل و گسترش ارﺗﺒﺎﻃﺎت بین‌المللی و ﺳﺎﯾﺮ حوزه‌های ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ بین‌المللی ﺳﺎزی، امکان شرکت در جشنواره مذکور را خواهند داشت.
بنابراین گزارش تعداد اعضای همکار در هر ایده ارسالی به جشنواره حداکثر چهار نفر و این تعداد مشتمل بر صاحب ایده به همراه بقیه ارکان خواهد بود ضمن اینکه هریک از شرکت‌کنندگان و با تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند فرم ایده را تکمیل و با مراجعه به سایت معاونت بین‌الملل ایده خود را به دبیرخانه جشنواره در تاریخ معین ارسال کنند.
تعداد ایده نوآورانه ارسالی توسط شرکت‌کنندگان محدودیتی نخواهد داشت اما در مرحله انتخاب، فقط یک ایده نوآورانه از هر فرد یا گروه به مرحله نهایی داوری راه خواهد یافت.
ایده‌های نوآورانه باید تا 31 مرداد 1403 از طریق سامانه جشنواره ثبت شود. همچنین پایش اولیه توسط دبیرخانه تا 7 شهریور سال جاری و داوری اولیه نیز تا پایان همین ماه انجام خواهد شد.
هدفمند و قابل اجرا بودن ایده و تبیین روش‌های اجرا، نوآورانه و خلاقانه بودن آن و برخورداری از روش مناسب برای ارزشیابی تأثیرات ایده، معیارهای داوری این جشنواره خواهد بود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت معاونت بین‌الملل دانشگاه مراجعه و یا از طریق شماره‌های 3-88912090 با دبیرخانه جشنواره (امور اداری مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل) تماس حاصل کنند.
توضیح اینکه در اختتامیه نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی، به 10 ایده برتر لوح، تندیس و هدایای نفیس اعطا خواهد شد.


جهت مشاهده شیوه نامه جشنواره ایده های نوآورانه در بین المللی سازی اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده پوستر جشنواره اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 270999
مهناز وحیدی
تهیه کننده

مهناز وحیدی