4 مورد یافت شد

پانصدمین نشست کمیته پذیرش دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

https://international.tums.ac.ir/اخبار-معاونت-بین-الملل/پانصدمین-نشست-کمیته-پذیرش-دانشجویان-بین‌الملل-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-برگزار-شد

دکتر محمود قاضی خوانساری و دکتر آرمان زرگران به ترتیب مدیران تحصیلات تکمیلی دانشگاه و توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل و به‌عنوان اعضا ثابت کمیته، معاونان و نمایندگان بین‌الملل دانشکده‌های پیراپزشکی، پزشکی، پرستاری و مامائی،...

پنجمین نشست شورای آموزشی پردیس بین‌الملل در سال جاری با تشریح فعالیت‌های دانشکده‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی برگزار شد

https://international.tums.ac.ir/اخبار-معاونت-بین-الملل/پنجمین-نشست-شورای-آموزشی-پردیس-بین‌الملل-در-سال-جاری-با-تشریح-فعالیت‌های-دانشکده‌های-پزشکی،-داروسازی-و-دندانپزشکی-برگزار-شد

دکتر محمود قاضی خوانساری، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر امید امینیان، رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل، دکتر جبرئیل نسل سراجی، استاد پیشکسوت دانشگاه، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر سید مجتبی دقیقی، معاون پژوهشی...

معاون بین الملل دانشگاه از شعبه جزیره کیش پردیس بین الملل بازدید کرد

https://international.tums.ac.ir/News/-معاون-بین-الملل-دانشگاه-از-شعبه-جزیره-کیش-پردیس-بین-الملل-بازدید-کرد

دکتر محمود قاضی خوانساری، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه از شعبه جزیره کیش پردیس بین الملل بازدید کردند. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین الملل، این هیأت یکشنبه 7 فروردین 1401، در ادامه سلسله بازدیدهای دوره ای مسئولان و مدیران...

دکتر قاضی خوانساری جذب دانشجویان خارجی مقاطع تحصیلات تکمیلی را سرمایه‌گذاری در مسیر بین‌المللی سازی دانست

https://international.tums.ac.ir/اخبار-معاونت-بین-الملل/دکتر-قاضی-خوانساری-جذب-دانشجویان-خارجی-مقاطع-تحصیلات-تکمیلی-را-سرمایه‌گذاری-در-مسیر-بین‌المللی-سازی-دانست

دکتر محمود قاضی خوانساری در گفتگویی به مناسبت روز بین‌الملل دانشگاه گفت: جذب دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه تاکنون موجب افزایش تسلط اساتید به زبان انگلیسی و به لحاظ کمی و کیفی ارتباط موثر با دانشجویان ایرانی شده است.وی این سطح از ارتباطات را در...

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه

چت آنلاین

Close menu