• تاریخ انتشار : 1403/07/25 - 10:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 290
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه

اطلاعیه 1: فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های دندانپزشکی و داروسازی آزمون سراسری سال 1403 پردیس بین الملل

 پذیرفته‌شدگان گرامی ضروری است جهت ثبت ‌نام اینترنتی از روز سه شنبه مورخ بیست وچهارم مهرماه 1403 لغایت دوشنبه سی ام مهرماه 1403 با مراجعه به سایت ثبت نام به آدرسhttps://sipad.tums.ac.ir/stdnew    و وارد نمودن کد ملی به‌ عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به‌ عنوان رمز عبور با تکمیل فرمها و اسکن مدارک ثبت‌نامی مشروحه زیر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام نمایند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در تاریخ فوق به ‌منزله انصراف تلقی خواهد شد.

توجه: الزامی است کلیه مدارک با فرمت JPEG  وحجم کمتر از 500kb  جهت وضوح اسکن شود.

لازم به تاکید است پیرو اطلاع‌رسانی قبلی این معاونت، محل تحصیل رشته‌های دکتری عمومی دندانپزشکی و داروسازی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به شرح جدول ذیل می‌‌باشد:

مقطع تحصیل

رشته تحصیلی

محل تحصیل

دکترای عمومی

داروسازی

محل تحصیل دانشکده‌ پردیس بین الملل داروسازی  خیابان بهشت خواهد بود.

دندانپزشکی

محل تحصیل تا انتهای علوم پایه در ساختمان های معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و  ادامه تحصیل در دانشکده‌ پردیس بین الملل دندانپزشکی واقع در  (شهرک شریعتی)  خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام اینترنتی:
 - تکمیل فرم های ثبت نام 

- فرم شماره 1 مخصوص فارغ التحصیلان و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه های داخل و خارج از کشور

- فرم شماره 2 مخصوص تعهد پذیرفته شدگان سهمیه منطقه 1، رزمندگان، ایثارگران
- فرم شماره 4 مخصوص تعهد پذیرفته شدگان سهمیه منطقه 2 و 3

- فرم شماره 5  فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان دارای تناقض معدل کتبی نهایی دیپلمه های دوره نظری و معدل کل مربوط به دیپلمه های نظام قدیم، فنی و حرفه ای و کاردانش

- فرم شماره فرم اخذ تعهد دارندگان مدرک کاردانی «داوطلبان مرد» پذیرفته شده (برای دانش آموختگان دوره کاردانی دانشگاهها)

- فرم شماره 14 فرم سند تعهد محضری سهمیه بومی مناطق درگیر بلایای طبیعی سیل و زلزله

- فرم شماره 15 فرم سند تعهد محضری پذیرفته شدگان رشته های پزشکی و دندانپزشکی سهمیه بومی

- فرم شماره 16 ویژه داوطلبین افغانی و عراقی

- فرم شماره 18 گواهی تأیید برای داوطلبانی که در زمان وقوع بلایای طبیعی (زلزله و سیل) آسیب جانی و مالی دیده اند

- اسکن شناسنامه (از کلیه صفحات) و عکس4*3 (با فرمت JPEG وحجم کمتراز 50kb)

- تصویرکارت ملی (پشت و رو)

- مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی + مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه + مدرک یا گواهی سال ماقبل دیپلم + کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه ویژه نظام آموزشی ترمی واحدی

- مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم  6-3-3)  + کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم ویژه نظام جدید آموزشی 6-3-3)

- فرم انصراف ویژه دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاهها

- گواهی تأیید برای داوطلبانی که در زمان وقوع بلایای طبیعی (زلزله و سیل) آسیب جانی و مالی دیده اند

- مدرک یا گواهی دوره کاردانی ویژه پذیرفته شدگان با مدرک کاردانی این دسته از پذیرفته شدگان با توجه به نوع دیپلم مدارک متوسطه را نیز باید اسکن نمایند.

- معرفی نامه مبنی بر داشتن سه سال خدمت + گواهینامه اشتغال به خدمت + مدرک دیپلم متوسطه بهیاری نظام قدیم و چهارساله و یا نظام جدید 6-3-3 ویا دیپلم بهیاری نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی به اضافه مدرک پیش انشگاهی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش حداکثر تا تاریخ 31/6/1402 ویژه پذیرفته شدگان با مدرک بهیاری

- مدرک دال بر بومی بودن ویژه پذیرفته شدگان با سهمیه بومی

- سند تعهد محضری تهیه و ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی ویژه پذیرفته شدگان با سهمیه بومی و سهمیه بومی مناطق درگیر بلایای طبیعی بر اساس فرم های شماره 14 و 15 (اصل سند مذکور باید هنگام ثبت نام حضوری تحویل کارشناس دانشکده مربوطه گردد). جهت اطلاع از نحوه تنظیم سند به سایت امور حقوقی دانشگاه به آدرس https://vcmdrp.tums.ac.ir/  مراجعه نمایید.

- گواهی استفاده از سهیمه شهداء و ایثارگران (ویژه پذیرفته شدگان با سهمیه شاهد و ایثارگر)

- تصویر کارنامه قبولی اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری

- کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان به ‌صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس +10

- پذیرفته‌شدگان اتباع خارجی ضروری است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر مشروحه ذیل را اسکن نمایند.

الف: کارت هویت ویژه اتباع خارجی معتبر

ب : گذرنامه معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

ج : دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

د: اخرین کارت آمایش معتبر براساس اعلام اداره کل امور اتباع  و مهاجرین خارجی وزارت کشور

- کلیه پذیرفته شدگان موظفند جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم متوسطه خود با مراجعه به سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس ­www.emt.medu.ir  ثبت نام نموده و کد پیگری دریافت و کد مذکور را هنگام ثبت نام در صفحه ثبت مشخصات مقاطع تحصیلی قبلی قسمت توضیحات وارد نمایند.

لازم به ذکر است:

1- دانشجویان از نظر آموزشی و دانشجویی تابع آئین نامه ها ، مقررات و ضوابط دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهند بود.

2- داوطلبان (پسر) مشمول خدمت نظام وظیفه عمومی می توانند پس از ثبت نام و پرداخت شهریه سال اول از معافیت تحصیلی طبق ضوابط مربوطه استفاده نمایند.

3- هر گونه درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان پردیس بین الملل به دانشگاه های دولتی تحت هر شرایطی ممنوع و پذیرفته نخواهد شد.

4- تأمین وسایل و ملزومات تحصیل، اسکان (خوابگاه) و سایر تسهیلات رفاهی، بهداشتی - درمانی و غیره و پرداخت هزینه های آن بر عهده دانشجو خواهد بود.

5-جهت اطلاع از برنامه های آزمون سطح بندی زبان انگلیسی به آدرس کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه نمایید. شرکت در آزمون فوق جهت انتخاب درس زبان انگلیسی شما الزامی است.

6- تاریخ انتخاب واحد: انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود از روز دوشنبه سی ام مهرماه 1403 لغایت چهارشنبه دوم آبان ماه 1403 و شروع کلاسها نیز از روز شنبه پنجم آبان ماه 1403 می­باشد.

7-تاریخ ثبت‌نام حضوری: کلیه پذیرفته شدگان جهت ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک بر اساس زمان بندی که متعاقباً توسط معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل اعلام خواهد به محل کالج بین‌الملل دانشگاه مراجعه نمایند.

 ****ضروری است کلیه پذیرفته شدگان سهمیه 25 درصد شاهد و ایثارگر هنگام ثبت نام حضوری قبل از تحویل مدارک به دانشکده، ابتدا به ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در خیابان ایتالیا روبروی آزمایشگاه جامع دانشگاه پلاک 24 طبقه ششم مراجعه نمایند.****

هزینه های دوره و نحوه پرداخت شهریه های آموزشی :

1: شایان ذکر است جهت پرداخت شهریه بصورت کارتخوان  در زمان ثبت نام حضوری مورد قبول امور مالی پردیس بین الملل خواهد بود.

 2: شهریه دروس اصلی و دروس پیش نیاز به عهده دانشجو بوده و با توجه به الگوی نظام پرداخت سالیانه، شهریه های آموزشی هر سال تحصیلی بر اساس نرخ نامه همان سال تحصیلی و در ابتدای آن سال تحصیلی اخذ می گردد.

3:  شهریه تحصیلی سالیانه به استناد بهای تمام شده خدمات آموزشی متناسب با نرخ تورم و مشمول افزایش سنواتی خواهد بود.

4:  شهریه پرداختی به واسطه انصراف و یا انتقال منطبق با مفاد نظام نامه شهریه های آموزشی پردیس بین الملل قابل استراد نخواهد بود.

 جدول میزان شهریه های آموزشی سالیانه سال 1404-1403

مقطع تحصیلی

رشته تحصیلی

مبلغ شهریه آموزشی (ریال)

دکترای عمومی

داروسازی

1.200.000.000

دندانپزشکی

1.400.000.000

  تبصره:  تا تصویب نهایی شهریه های جدید هیآت امنا دریافتی جدول فوق می باشد و سالانه طبق مصوبه هیآت امنا افزایش خواهد داشت.

مدارک لازم برای تکمیل فرآیند مالی:

 ارائه اصل و کپی سند تعهد محضری ( دریافت فرم  تعهد محضری)

توجه 1:  لازم است تعهد نامه محضری از لینک مربوطه دریافت و پرینت گرفته شود  و در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور (ترجیحاً نزدیک محل اقامت خود)  تنظیم و به همراه سایر مدارک در روز ثبت نام ارائه گردد.

توجه 2: ارائه مدارک فوق در روز ثبت نام به واحد مالی الزامی است و ثبت نام قطعی و نهایی دانشجو منوط به تکمیل فرآیند مالی می باشد.

توجه 3: سند تعهد محضری سندی است که بر اساس اطلاعات متقاضی(دانشجو) و ضامن در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور تنظیم شده باشد.

توجه 4: دانشجویان محترم توجه داشته باشند حضور دانشجو و ضامن با ارائه مدارک لازم برای احراز هویت در دفاتر اسناد رسمی الزامی است.

توجه 5: با توجه به اینکه حداقل زمان لازم جهت تائید تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی دو روز کاری می باشد لذا پیشنهاد می گردد قبل از شروع فرآیند مالی نسبت به تنظیم و دریافت این سند از دفترخانه اقدام گردد.

توجه 6: دانشجویان عزیز توجه داشته باشند در زمان درج مشخصات در "فرم ثبت اطلاعات دانشجویان و اولیا" تکمیل اقلام اطلاعاتی مربوط به فرایند مالی اعم از شماره چک، مبلغ چک، تصویر چک و سایر اقلام مربوطه ضروری است و تکمیل فرآیند مالی به صورت حضوری منوط به ارائه نسخه چاپی فرم فوق الذکر خواهد بود.

به منظور تسهیل فرآیند اخذ سند تعهد محضری فهرست دفاتر اسناد رسمی کشور به همراه مشخصات آن از طریق لینک زیر قابل دسترس است.

http://www.notary.ir/registries_list

راه های ارتباطی با امور مالی معاونت بین الملل:

آدرس ایمیل: fin-office@tums.ac.ir

تلفن: 88933847  خط مستقیم یا 88912091 داخلی 107 - فکس : 02188925072

آدرس امور مالی: بلوار کشاورز - خیابان فلسطین- خیابان دمشق- پلاک 21 طبقه اول

راهنمای درخواست معافیت تحصیلی پذیرفته شدگان پسر

- کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان به  صورت کارت هوشمند

- پذیرفته شدگان پسر باید برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی وارد سایت وظیفه عمومی به نشانی https://sakha.epolice.ir ، یا به مراکز خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به ثبت معافیت تحصیلی خود اقدام و برگه تاییدیه اولیه شرایط مشمول را اخذ نموده و در هنگام ثبت نام اینترنتی اسکن نمایند در غیراینصورت ثبت نام تایید نخواهد شد.

- پذیرفته شدگان نیمسال دوم تحصیلی چنانچه در سال جاری دپیلم متوسطه اخذ نموده اند می توانند در آبان ماه یا آذر ماه در سایت سخا برای تاریخ بهمن ثبت معافیت تحصیلی نمایند ودر صورتیکه در سال گذشته دپیلم متوسطه خود را اخذ نموده اند می بایست دفترچه اعزام دریافت نموده و یک نوبت اعزام خود را تمدید کنند تا در تاریخ بهمن نسبت به اخذ معافیت تحصیلی در سامانه سخا اقدام کنند.

- دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی باید مقطع تحصیلی خود را دکتری پزشکی پیوسته ، لیسانس پزشکی پیوسته ، فوق دپیلم پزشکی پیوسته انتخاب بنمایند.

  • گروه خبری : اخبار دانشکده داروسازی,دسته اخبار آموزشی
  • کد خبر : 281451
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه

چت آنلاین