• تاریخ انتشار : 1399/10/17 - 14:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با پیام رئیس سازمان نظام پزشکی ایران

کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی در سرطان با همکاری انستیتو کانسر و معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزار می‌شود

کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی در سرطان توسط انستیتو کانسر و با همکاری گروهAppraise To Raise معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این برنامه آنلاین با مشارکت 26 سخنران بین‌المللی که از متخصصان برجسته این حوزه در سطح دنیا هستند و 6 سخنران مطرح ایرانی در روزهای جمعه از 3 بهمن تا 8 اسفند 99 رأس ساعت 15:30 به ‌وقت ‌تهران برگزار می‌شود.
کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی به بحث و بررسی پیرامون جراحی به روش کم تهاجمی و درون‌بینی در سرطان‌های مری، معده، کبد، مجاری صفراوی و پانکراس، کولورکتال و ژنیکولوژی می‌پردازد و مدیریت نشست‌های آن را دکتر حبیب‌الله محمودزاده، دکتر امیرمحسن جلایی فر، دکتر نصیر فخار، دکتر محمدرضا کرامتی و دکتر ریحانه حسینی برعهده دارند.
برنامه‌ریزی برای این رویداد بین‌المللی از شهریورماه سال جاری آغاز و جلسات متعددی با حضور دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه و مدیر گروهAppraise To Raise ، دکتر حبیب‌الله محمودزاده، ریاست انستیتو کانسر، دکتر امیرمحسن جلایی فر، عضو هیأت‌علمی گروه جراحی انستیتو کانسر و دبیر علمی کنگره، دکتر محمد شیرخدا، عضو هیأت‌علمی گروه جراحی انستیتو کانسر و دبیر اجرایی کنگره، کارشناسان روابط بین‌الملل و اعضای گروه Appraise To Raise برگزار شده است.
کنگره مذکور از برترین دانشمندان این حوزه از 14 کشور ژاپن، چین، کره جنوبی، امریکا، بریتانیا، فرانسه، روسیه، بلژیک، هند، برزیل، ایتالیا، پرتقال، هلند و ترکیه دعوت به عمل آورده است ضمن اینکه علاقه‌مندان در ایران و دیگر نقاط جهان می‌توانند بدون پرداخت هزینه از مباحث جلسات علمی که با بهترین کیفیت و در سطح استاندارهای جهانی برنامه‌ریزی و مدیریت می‌شود، بهره ببرند.
کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی کاملاً به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و با پیگیری‌های صورت گرفته 18 امتیاز بازآموزی برای آن در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مراجعه کنند.
در ادامه، پیام دکتر محمدرضا ظفرقندی، رئیس سازمان نظام پزشکی ایران را در خصوص کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی در سرطان مشاهده می‌کنید.

  • گروه خبری : معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 271584
مهناز وحیدی
نویسنده

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *