• تاریخ انتشار : 1402/11/25 - 10:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی کمک‌های اولیه برای کارکنان پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

کارگاه‌های آموزشی تئوری و عملی توانمندسازی کمک‌های اولیه با همکاری جمعیت هلال احمر مستقر در جزیره کیش، برای کارکنان پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، این سری کارگاه‌های آموزشی به همت امور پدافند غیرعامل پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه و با همکاری جمعیت هلال‌احمر مستقر در جزیره کیش، از 2 بهمن 1402 آغاز شد و 17 بهمن 1402 به پایان رسید.
حدود 15 نفر از مسئولان و کارشناسان پردیس کیش دانشگاه به‌صورت دو روز در هفته در این دوره آموزشی تئوری و عملی شرکت کردند.
کارشناسان جمعیت هلال‌احمر مستقر در جزیره کیش طی 6 جلسه، مباحث اصول ایمنی در کمک‌های اولیه، فوریت‌های پزشکی، CPR، خفگی‌ها، سوختگی‌ها، آسیب‌های ناشی از گرما و سرما، خونریزی و نحوه کنترل آن، بانداژ، پانسمان و آتل‌بندی را به شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها آموزش دادند.
در پایان این دوره آموزشی، آزمون ارزیابی شرکت‌کنندگان برگزار شد و گواهی شرکت در دوره از سوی سازمان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.
کارگاه‌های توانمندسازی کمک‌های اولیه با برنامه‌ریزی و هماهنگی دکتر زهرا عباسی، مدیر آموزش معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه و مریم موسی زاده، کارشناس آموزش و مسئول امور پدافند غیرعامل پردیس کیش دانشگاه اجرا شد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 259219
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده