• تاریخ انتشار : 1402/12/07 - 16:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه تفکر سیستمی و نشست بورد علوم مدیریت، سیاست‌گذاری و اقتصاد سلامت، در پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

کارگاه تفکر سیستمی و نشست بورد علوم مدیریت، سیاست‌گذاری و اقتصاد سلامت، به سرپرستی دکتر علی اکبری ساری، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و عضو هیئت‌علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در پردیس بین‌المللی کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل؛ این رویداد آموزشی تحت سرپرستی دکتر علی اکبری ساری، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و دبیر بورد هیئت ممتحن ارزشیابی و برنامه‌ریزی رشته‌های علوم مدیریت، سیاست‌گذاری و اقتصاد سلامت وزارت بهداشت؛ سه‌شنبه اول اسفند 1402 به میزبانی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه آغاز شد و عصر پنج‌شنبه سوم اسفند 1402 به کار خود پایان داد.
کارگاه آموزشی تفکر سیستمی، صبح سه‌شنبه، روز چهارشنبه و عصر پنج‌شنبه در 6 نوبت برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این کارگاه، پس از مطالعه جزوات و کتاب‌هایی ارائه‌شده، به انجام کار گروهی و پرسش و پاسخ پرداخته و پس از پایان کارگاه نیز در گروه‌های خود به بررسی جواب‌ها و نظرات ارائه‌شده و نقد و تحلیل آن‌ها پرداختند.
نشست بورد علوم مدیریت، سیاست‌گذاری و اقتصاد سلامت نیز عصر روز سه‌شنبه و صبح پنج‌شنبه تشکیل شد.
این نشست، دو الی سه بار در سال، بر اساس دستور کار پیشنهادی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مبنی بر ارسال تقاضای تاسیس رشته علوم مدیریت، اقتصاد بهداشت و رشته‌های مرتبط در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی به معاونت آموزشی وزارت بهداشت و پس از کسب نظر اعضای بورد علوم مدیریت، برگزار میشود.
23 نفر از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرمان، مازندران و یزد در این دوره حضور داشتند.
مریم علیایی، کارشناس موسسه ملی تحقیقات سلامت، مدیریت اجرایی این رویداد را با همکاری مجموعه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران به عهده داشت.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 260424
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده