• تاریخ انتشار : 1399/07/15 - 15:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در راستای اجرای طرح منتورینگ دانشجویان خارجی

نخستین جلسه توجیهی ورودی‌های جدید شعبه جزیره کیش پردیس به دوره فیزیوپاتولوژی برگزار شد

نخستین جلسه توجیهی دوره آموزشی فیزیوپاتولوژی با هدف راهنمایی و پشتیبانی از دانشجویان جدید شعبه کیش دانشگاه که پس از قبولی در آزمون علوم پایه به تهران منتقل شده اند و با الگوگیری از طرح موفق منتورینگ دانشجویان ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل، در جلسه‌ای که یکشنبه 13 مهر 99 با حضور دکتر فرساد نوری زاده، سرپرست شعبه جزیره کیش پردیس بین الملل، دکتر سحر افتخاری، معاون آموزشی پردیس بین الملل دانشکده پزشکی در سالن کنفرانس مرکز رشد استعدادهای درخشان برگزار شد، دانشجویان مدعو برتر علمی و آموزشی این دوره ضمن ارائه مطالب مختلف خود با موضوعاتی چون آشنایی با دوره فیزیوپاتولوژی، قوانین و مقررات آموزشی، تجربیات مهم آموزشی و دانشجویی و شیوه‌های موثر مطالعه و تمرین در کسب موفقیت‌ها، به سوالات دانشجویان جدید پاسخ دادند.
در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید دانشجویان خارجی حاضر در کشورهای خود نیز همزمان به صورت آنلاین حضور داشتند و مسایلی که ممکن است دانشجویان تازه وارد با آن‌ها روبرو شوند را طرح که به آنها پاسخ داده شد.
دکتر نوری زاده، سرپرست شعبه جزیره کیش پردیس بین الملل نیز طی این گردهمایی به ضرورت برگزاری چنین جلساتی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجویان خارجی دانشگاه تأکید کرد و افزود: دانشجویان بین المللی بیش از هر گروه دیگری به راهنمایی و منتورینگ نیاز دارند تا با سرعت بیشتری با شرایط و ویژگی‌های محل جدید تحصیل خود در دانشگاه تطبیق یابند و با چالش‌های کمتری روبرو شوند.
دکتر سحر افتخاری، معاون آموزشی پردیس بین الملل دانشکده پزشکی نیز ضمن ارائه توضیحات لازم به دانشجویان جدیدالورود و بیان مهم‌ترین قوانین و مقررات آموزشی پیش روی آنها در این دوره، به سوالات مطرح شده، پاسخ داد.
توضیح اینکه از میان دومین گروه از دانشجویان خارجی شعبه جزیره کیش، ۶۹ نفر در آزمون جامع علوم پایه پزشکی شرکت کردند که از این تعداد ۵۷ دانشجو ضمن قبولی در آزمون، به دوره فیزیوپاتولوژی در تهران راه پیدا کردند.

  • گروه خبری : معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 271676
مریم زمان
Author

مریم زمان

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings