• تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 12:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید از شعبه کیش پردیس بین‌الملل بازدید کرد

دکتر اکرم السادات سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید از شعبه کیش پردیس بین‌الملل بازدید و با دانشجویان بین‌الملل شعبه کیش دیدار و گفتگو کرد. برگزاری رویدادهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این بازدید که 20 تا 24 شهریور 1403 انجام شد؛ دکتر سادات حسینی به همراه سیده کاملیا داودزاده، کارشناس امور ورزشی و محبوبه شمس، کارشناس امور دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل با همراهی مهندس شیرین حسینی، سرپرست امور اجرایی شعبه جزیره کیش، از مجتمع آموزشی پردیس کیش، سایت الکترونیک، کتابخانه، سالن ورزشی، واحدهای خوابگاهی دانشجویان و دیگر فضاهای مجتمع خوابگاهی سارا (خوابگاه دانشجویان بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه) بازدید و با دانشجویان دیدار و گفتگو کردند.
در روز دوم این سفر نیز ضمن حضور معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، با همکاری مشترک کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و کارشناسان شعبه کیش، همایش پیاده‌روی دانشجویان بین‌الملل برگزار شد و پایان‌بخش این همایش نیز حضور بر مزار شهدای گمنام برای ادای احترام، قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا بود.
برگزاری مسابقات ورزشی دراز و نشست، شنای سوئدی و طناب زنی برای دانشجویان، کارکنان و فرزندان کارکنان شعبه کیش و اهدای جوایز به نفرات برتر، از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر بود.
در روز پایانی نیز با حضور معاون و کارشناسان دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و کارشناسان شعبه جزیره کیش، نشستی صمیمی با دانشجویان بین‌الملل شعبه کیش با موضوع «خوابگاه مطلوب من» برگزار شد و دانشجویان نظرات خود را پیرامون زندگی دانشجویی و خوابگاهی مطرح کردند. در این نشست به سوالات و موارد مطرح شده از سوی دانشجویان توسط مسئولان و کارشناسان پاسخ داده شد.
برنامه بازدید معاون و کارشناسان دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل از شعبه کیش، با هدف گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، رصد وضعیت خوابگاه‌ها و بررسی درخواست‌های دانشجویان بین‌الملل در حوزه امور دانشجویی و فرهنگی برای پیگیری و اجرا در طول سال تحصیلی پیش رو صورت گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277873
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *