• تاریخ انتشار : 1400/10/26 - 13:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون بین‌الملل دانشگاه با دانشجویان بین‌الملل خوابگاه گلستان دو دیدار کرد

دکتر محمد حسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه از خوابگاه دخترانه دانشجویان بین‌الملل گلستان دو واقع در کوی دانشگاه بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومین معاونت بین‌الملل، در جریان این بازدید دو ساعته که شنبه 25 دی 1400 انجام شد، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، دکتر سیدرضا حسینی سده، سرپرست مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل نیز حضور داشتند.
در آغاز، دکتر آیتی و هیأت همراه از سالن ورزشی تازه تأسیس و سالن مطالعه خوابگاه گلستان دو بازدید کردند و پس از آن دانشجویان بین‌المللی در نشستی صمیمی، با معاون بین‌الملل دانشگاه دیدار و نقطه نظراتشان را در خصوص بهبود شرایط خوابگاه بیان کردند.
طی این دیدار دانشجویان کمبود فضای فیزیکی و نبود اتاق رایانه با تکیه بر برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین را مهم‌ترین دغدغه خود دانستند و بر لزوم رفع مسائلی چون کندی سرعت اینترنت و تأخیر در ورود نمرات آزمون‌ها در سامانه سیپاد تأکید کردند.
آن‌ها همچنین خواستار بازگشایی سالن ورزشی خوابگاه و اختصاص زمانی به دانشجویان بین‌الملل در سالن ورزشی فتح شدند.
سپس معاون بین‌الملل دانشگاه ضمن توضیح در خصوص برخی مسائل مطرح شده، از سرپرست مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل خواست پیگیری های لازم برای رفع مشکل کمبود فضای فیزیکی خوابگاه و افزایش امکانات این مجموعه را انجام دهد.
دکتر آیتی همچنین بر مرتفع شدن مسائل آموزشی و کنسولی دانشجویان بین‌الملل توسط معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل و مدیریت توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل تأکید کرد.
وی در پایان از همکاری وجه الله دوستی، مسئول واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه‌های دانشگاه و محبوبه شمس، مسئول خوابگاه گلستان دو و همکاران ایشان قدردانی کرد.
توضیح اینکه خوابگاه گلستان دو واقع در مجموعه خوابگاه‌های کوی، پذیرای یک‌صد دانشجوی دختر بین‌الملل دانشگاه است.

 

 

خبر و عکس: حامد آهن سازان

تنظیم: مهناز وحیدی

  • گروه خبری : معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 270876
مهناز وحیدی
Author

مهناز وحیدی

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings