• تاریخ انتشار : 1402/12/24 - 14:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشگاه اسفندیارف قزاقستان بازدید کرد

دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه حسین آقازاده، رایزن فرهنگی کنسولگری ایران در آلماتی، از دانشگاه ملی پزشکی اسفندیارف در شهر آلماتی قزاقستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این بازدید که 16 اسفند 1402 (6 مارس 2024) انجام شد؛ ساکیپووا زوریادا بکتیروونا، رئیس دانشکده داروسازی، آینور بگالیونا، متخصص ارشد بخش همکاری‌های بین‌المللی و مشاور رئیس دانشگاه ملی اسفندیاروف، هیئت ایرانی را در بازدید از دانشکده داروسازی دانشگاه ملی اسفندیارف همراهی کردند و ضمن آن برای همکاری‌های دوجانبه علمی گفتگو و توافق کردند.
در ادامه با همراهی مشاور رئیس دانشگاه ملی پزشکی اسفندیارف، دکتر زرگران و دکتر آقازاده از امکانات دانشگاه اعم از آزمایشگاه‌ها، لابراتوارها، کلاس‌های تمرین عملی آموزش پزشکی و خوابگاه دانشجویان بازدید کردند و با فرآیندهای آموزش در این دانشگاه آشنا شدند.
برنامه‌ریزی این بازدید با همکاری رایزن فرهنگی ایران در آلماتی صورت گرفت و دکتر زرگران با توجه به فضای خوب و مناسب موجود برای همکاری، بر گسترش همکاری‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و رایزنی فرهنگی ایران در آلماتی تاکید کرد.
هم‌زمان با این سفر، نمایشگاه بین‌المللی آموزش عالی در شهر آلماتی برپا بود که مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، از توافق با یکی از کارگزاران جذب دانشجو در آلماتی برای عقد قرارداد انتقال دانشجو از قزاقستان به دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.
دانشگاه ملی پزشکی اسفندیارف، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور قزاقستان است و هم‌اکنون 16 هزار دانشجو شامل سه هزار دانشجوی بین‌الملل در رشته‌های مختلف این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 262249
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده