• تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 08:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فراخوان جشنواره انتخاب کارمند نمونه معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شد

فراخوان و دستورالعمل جشنواره انتخاب کارمند نمونه معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در سه گروه مدیران و سرپرستان، کارشناسان و مشاغل خدماتی و پشتیبانی از سوی مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی این معاونت منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، مهلت ثبت نام در جشنواره انتخاب کارمند نمونه معاونت بین‌الملل دانشگاه از 19 خرداد تا 31 شهریور 1403 اعلام شده است؛ و کارکنان برگزیده در جشن روز بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی و تجلیل خواهند شد.
کارکنان معاونت بین‌الملل که علاقه‌مند به ثبت نام اولیه و تکمیل فرم‌های مرتبط با این رویداد هستند؛ در سه گروه مدیران و سرپرستان، کارکنان و مشاغل پشتیبانی و خدماتی و بر اساس شاخص‌های مرتبط، ارزیابی و انتخاب خواهند شد.
تمامی همکاران رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، ضریب کا غیر هیئت‌علمی و طرحی که یک سال از مدت شروع همکاری آنان با مجموعه معاونت بین‌الملل گذشته باشد؛ در صورت دارا بودن شرایط قیدشده در دستورالعمل انتخاب کارمند نمونه معاونت بین‌الملل، امکان ثبت نام در این جشنواره را دارند.
تقویت وجدان کاری، انضباط اداری، اقتصادی و اجتماعی، ارج نهادن به خدمات و تلاش‌های ارزنده کارکنان متعهد و کارآمد، تشویق و ترغیب کارکنان به کوشش و فعالیت بیشتر و ارائه خدمات بهتر به ارباب‌رجوع، شناسایی و انتخاب و معرفی کارکنان نمونه به‌عنوان الگوهای موفق عملکردی و رفتاری، تقویت انگیزه و نشاط در بین کارکنان، اعتلای فرهنگ کار و ایجاد باورهای مثبت نسبت به کار و تلاش میان کارکنان و همچنین افزایش رضایت شغلی و ارتقا بهره‌وری نیروی انسانی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
دستورالعمل کارمند نمونه معاونت بین الملل
فرم شماره یک - سرپرستان و مدیران
فرم شماره دو - کارکنان (مشاغل کاردان و کارشناس)
فرم شماره سه - سایر مشاغل( مشاغل پشتیبانی و خدماتی)
 
 
 
 
  • گروه خبری : رویدادها و اطلاعیه های معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 267895
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده