• تاریخ انتشار : 1403/07/01 - 20:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از 6 استاد و دانشجوی برتر پردیس بین‌الملل

فارغ‌التحصیلان خارجی رنگ و بوی بین‌المللی به نهمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان دانشگاه بخشیدند

حدود 30 دانش‌آموخته بین‌المللی دانشگاه همراه با جمعی از فارغ‌التحصیلان ایرانی، با حضور در نهمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران، پایان دوره تحصیلی و ورود به مرحله جدیدی از زندگی خود را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، این مراسم پنجشنبه 29 شهریور 1403 در مقابل سردر دانشکده پزشکی و با حضور دکتر سید رضا رئیس کرمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر سید منصور گتمیری رئیس دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان، دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، جمعی از دیگر مسئولان و در میان شور و شوق 600 دانش‌آموخته ایرانی و بین‌الملل دانشگاه از مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.
حدود 30 دانش‌آموخته بین‌الملل مقاطع مختلف تحصیلی از کشورهای افغانستان، پاکستان، هند، عراق، لبنان، بحرین، اندونزی، غنا، زیمباوه، نیجریه و دانمارک در نهمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان شرکت کردند و با خواندن سوگندنامه، بر رعایت اخلاق پزشکی، حفظ قداست حرفه پزشکی و پرهیز از تضییع حقوق بیماران متعهد شدند.
این جشن فرصتی برای قدردانی از 65 استاد و دانش‌آموخته برتر دانشگاه را نیز فراهم کرد که دکتر احسان آقایی مقدم، دکتر مینا خیام زاده و دکتر حمید دلنوازی از دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پردیس بین‌الملل به عنوان اساتید برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از آمنه آمنه و احمد مزید از دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل، حمید نظری از دانشکده دندانپزشکی پردیس بین‌الملل و فریمپونگ چکنوریس ایریناگو از دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل، در بخش دانش‌آموختگان برتر قدردانی شد.
در حاشیه نهمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران، غرفه پردیس بین‌الملل دانشگاه در کنار سایر دانشکده‌ها برپا شد و دانشجویان بین‌المللی از ملیت‌های مختلف، از این فرصت برای نمایش فرهنگ، آداب ‌و رسوم و غذاهای متنوع کشورهای خود استفاده کردند.
در پایان، ضمن بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از نمایشگاه جانبی و غرفه‌های برپا شده، غرفه پردیس بین‌الملل، عنوان برتر را در میان دیگر دانشکده‌های حاضر به دست آورد.
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 278787
مهناز وحیدی
نویسنده

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *