• تاریخ انتشار : 1403/03/05 - 09:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از کارخانه‌های گروه دارویی گلرنگ بازدید کردند

جمعی از دانشجویان بین‌الملل رشته داروسازی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 از کارخانه‌های گروه دارویی گلرنگ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، پیرو اولین جلسه آشنایی دانشجویان بین‌الملل رشته داروسازی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با فعالیت‌های گروه صنعتی گلرنگ و فرایند تولید دارو در این مجموعه دارویی که در تاریخ 16 دی 1402 برگزار شد؛ و با توجه به علاقه‌مندی دانشجویان به این برنامه، جمعی از دانشجویان بین‌الملل رشته داروسازی در دومین برنامه آشنایی با کارخانه‌های هلدینگ دارویی گلرنگ شرکت و از کارخانه‌های شرکت‌های دارویی واریان فارمد، آرین سلامت سینا و هستی آریا شیمی در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند.
در این برنامه گروهی از دانشجویان ترم‌های 3 و 4 و 5 و 6 رشته داروسازی حضور داشتند که با مراحل مختلف تولید، کنترل و توزیع فراورده‌های دارویی آشنا شدند و برگزاری برنامه‌های مشابه را در درک مفاهیم علمی و مطالعاتی موثر دانستند.
گروه دوم دانشجویان بین‌الملل از ترم‌های تحصیلی 7 و 8 و 9 و 10 و 11 روز شنبه 29 خرداد 1403 از این کارخانه‌های این مجموعه دارویی بازدید خواهند کرد.
دکتر شیدا مهنام، مشاور امور بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ، دکتر زینب اصفهانی، رزیدنت فارماسیوتیکس دانشکده داروسازی دانشگاه، نسرین دستجردی، کارشناس معاونت بین‌الملل و حسن صمدی، کارشناس امور دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل در این برنامه دانشجویان را همراهی کردند.
  • گروه خبری : رویدادها و اطلاعیه های معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 266762
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده