• تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 11:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 270
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

حضور دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنفرانس همکاری‌های آموزش عالی HEPCON و نمایشگاه جهانی آموزش عالی اندونزی

کنفرانس همکاری‌های آموزش عالی HEPCON و نمایشگاه جهانی آموزش عالی اندونزی با حضور دانشگاه علوم پزشکی تهران در جاکارتا آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، مراسم افتتاحیه کنفرانس همکاری‌های آموزش عالی HEPCON، پنجشنبه 8 شهریور 1403 با حضور دکتر گانفری، رئیس مجمع روسای دانشگاه‌های اندونزی، دکتر هندایانا، رئیس واحد همکاری‌ها و گفتمان عمومی آموزش عالی این کشور، دکتر محمد بروجردی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی و جمعی از دیگر مسئولان کشور اندونزی برگزار شد.
در این مراسم دکتر بروجردی به ایراد سخنرانی با عنوان "فرصت‌های تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی در ایران" پرداخت و دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه نیز سخنرانی خود با موضوع معرفی دانشگاه علوم پزشکی تهران و قابلیت‌های علمی آن را ارائه و فرصت‌های تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی در این مجموعه را تشریح کرد. 
رایزن علمی ایران در جنوب شرق آسیا و همچنین مدیران حوزه‌های آموزش و جذب دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های شرکت‌کننده در این رویداد، دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه بودند.
هم‌زمان با کنفرانس مذکور، نمایشگاه جهانی آموزش عالی اندونزی نیز از 7 شهریور در شهر مدان آغاز شد و تا 14 شهریور ماه در سه شهر جاکارتا، سورابابا و دن پارسار ادامه خواهد داشت.
مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه در حاشیه برپایی این نمایشگاه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنار دانشگاه‌هایی از کشورهای مختلف چون مالزی، سنگاپور، کره جنوبی، ایتالیا، سوئیس، انگلیس و استرالیا در نمایشگاه جهانی آموزش عالی اندونزی شرکت کرده است.
دکتر زرگران استقبال دانش آموزان و دانشجویان اندونزیایی از غرفه دانشگاه را قابل توجه توصیف کرد و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با برنامه‌ای مدون و مشخص در مسیر بازاریابی برای جذب دانشجویان بین‌الملل حرکت می‌کند.
وی یکی از مهم‌ترین راهکارها برای جذب دانشجویان بین‌المللی را حفظ بازارهای سنتی و دستیابی به بازارهای هدف جدید دانست و اظهار داشت: تاکنون ۱۲ دانشجو از کشور اندونزی در دانشگاه علوم پزشکی تهران  پذیرفته شده اند و امیدواریم حضور در این برنامه ضمن ایجاد امکان پذیرش دانشجویان جدید، منجر به توسعه همکاری‌های آکادمیک با دیگر دانشگاه‌های شرکت‌کننده شود. 
توضیح اینکه میرمحمدرضا سیدحسنی، کارشناس اداره جذب و بازاریابی بین‌المللی معاونت بین‌الملل، دکتر زرگران را در این رویداد بین‌المللی همراهی کرده است.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276525
مهناز وحیدی
تهیه کننده

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *