• تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 12:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 154
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه داوری مقدماتی بخش دانشجویان بین‌الملل جشنواره دانشجویی ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

با حضور دکتر اکرم السادات سادات حسینی، سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه، داوری مقدماتی بخش دانشجویان بین‌الملل جشنواره دانشجویی ابن‌سینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این جلسه که سه‌شنبه 19 دی 1402 در سالن همایش شهید حجت دوست پردیس بین‌الملل تشکیل شد؛ دکتر نسرین دشتی، سرپرست مدیریت آموزش دانشجویان بین‌الملل و معاون بین‌الملل دانشکده علوم پیراپزشکی، علیرضا سمیعی و علی دولتی از کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به‌عنوان ناظر داوری، محمد شاه طاهری، کارشناس امور پژوهشی پردیس بین‌الملل به نمایندگی از سوی دکتر سید مجتبی دقیقی معاون پژوهشی پردیس بین‌الملل و محبوبه عنبری، کارشناس امور دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل نیز حضور داشتند.
در آغاز جلسه دکتر سادات حسینی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور اعضای کمیته داوری مقدماتی، درباره تفاوت داوری بخش دانشجویان بین‌الملل با دیگر بخش‌های جشنواره برای دانشجویان ایرانی اظهار داشت: هشتمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا در محورهای آموزش، پژوهش، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، بین‌الملل و دانشجوی نمونه و جامع، دانشجوی برگزیده خواهد داشت که در بخش بین‌الملل، دانشجویان غیر ایرانی در تمامی این شاخص‌ها و موضوعات ارزیابی می‌شوند اما در بخش‌های دیگری که دانشجویان ایرانی شرکت می‌کنند؛ صرفا در همان موضوعی که ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند ارزیابی می‌شوند. 
در ادامه این نشست، اعضای کمیته داوران به بررسی مستندات ارسالی دانشجویان شرکت‌کننده در بخش دانشجویان بین‌الملل جشنواره پرداختند.
دانشجویان شرکت‌کننده در بخش بین‌الملل در معیارها و شاخص‌های آموزشی شامل سرآمدی در عملکرد تحصیلی و جایزه دانشجوی تلاشگر برگزیده در عرصه توسعه آموزش علوم پزشکی، فعالیت‌های پژوهشی، دستاوردهای ورزشی، دستاوردهای اجتماعی شامل دستاوردهای اجتماعی و فرهنگی و دستاوردهای داوطلبانه و خیریه و همچنین دستاوردهای فرهنگی شامل حوزه قرآن و عترت، نماز، هنری و ادبی مورد ارزیابی داوران قرار گرفتند. 
افراد منتخب در بخش مقدماتی به بخش داوری نهایی راه‌یافته و پس از بررسی مجدد مدارک و مستندات در بخش داوری نهایی جشنواره، برگزیدگان مشخص و در مراسم اختتامیه جشنواره از آنان تجلیل خواهد شد.
هشتمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا ویژه دانشجویان ایرانی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزارشده است و با توجه به اتمام فرصت ثبت‌نام و ارسال مستندات، مراحل داوری بخش‌های مختلف آن در حال انجام است.
این جشنواره با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمان‌گرایی و با هدف شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت‌های ارزشمند دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزارشده است.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 256337
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده