• تاریخ انتشار : 1402/09/21 - 20:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 179
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جشن روپوش سفید دانشجویان پردیس بین الملل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

با حضور معاون بین الملل دانشگاه جشن روپوش سفید دانشجویان بین الملل دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، این جشن با حضور دکتر محمدحسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه دوشنبه 20 آذر 1402 در دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در حاشیه این برنامه دکتر آیتی با اشاره به اینکه در پردیس بین الملل، دانشکده دندان پزشکی مستقلی مستقر است گفت: در ابتدا دانشجویان ایرانی شهریه پرداز دانشکده در این پردیس مستقر بودند که در سال های اخیر، دانشجوی بین المللی هم جذب کردیم.
معاون بین الملل دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه در حوزه دندان پزشکی برای پذیرش دانشجویان خارجی با چالش هایی مواجه بود گفت: برای جذب بهتر دانشجوی بین الملل سیاست هایی اتخاذ کردیم و سال گذشته در مجموع بیش از 90 دانشجوی بین الملل داندان پزشکی پذیرش کردیم.
وی در ادامه گفت: چند سال پذیرش دانشجوی ایرانی شهریه پرداز متوقف شده بود و به این علت که در این دانشکده روزانه 250 مراجعه کننده دندان دارد و  دانشجویان بین الملل گاهی برای ارتباط برقرار کردن با بیمار دچار مشکل هستند، برای ارتقاء کیفیت درمان بیماران، طی سال گذشته و امسال در مجموع ٤٠ دانشجوی ایرانی شهریه پرداز، از طریق کنکور سراسری نیز پذیرفتیم.
در ادامه دکتر فاطمه دیباجی رئیس پردیس بین الملل دانشکده داندان پزشکی گفت: برای 23 دانشجوی ورودی 1400 جشن روپوش سفید برگزار شد و این دانشجویان فعالیت خود را در حیطه درمان آغاز می کنند. همچنین به مناسبت روز دانشجو برای دانشجویان معدل برتر دانشکده تجلیل شد.

 

خبرنگار:طاهره رحمان پور عکاس:جعفر صداقت

  • گروه خبری : رویدادها و اطلاعیه های معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 257244
مریم زمان
تهیه کننده

مریم زمان