• تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 11:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 95
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تجمع دانشجویان پردیس بین‌المللی کیش در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا

دانشجویان بین‌الملل پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و غزه تجمع کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران پردیس بین‌المللی کیش، این اجتماع مردمی و دانشجویی، دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اعلام انزجار از اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار شد.
در این تجمع که در محوطه بیرونی پردیس بین‌المللی کیش برگزار شد؛ دکتر علی اکبری ساری، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر سید مهدی رضایت سرخ‌آبادی، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان بین‌الملل پردیس کیش و همچنین دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف، حضور داشتند.
شرکت‌کنندگان در این تجمع، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، ضمن حمایت از جنبش‌های اعتراضی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و انگلیس، خشم و ناراحتی خود از کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه و شرایط غیر انسانی حاکم بر آنان را ابراز کردند.
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اخبار شعبه کیش,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 264626