• تاریخ انتشار : 1402/11/23 - 16:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 93
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر ضمن بازدید معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل از شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جزیره کیش

دکتر اکرم السادات سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، ضمن بازدید از پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جزیره کیش، با مسئولان و کارشناسان پردیس کیش دیدار کرد و طی این سفر با همکاری مشترک مسئولان و کارشناسان پردیس کیش و معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر برای دانشجویان بین‌الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این بازدید که از 14 تا 17 بهمن 1402 صورت گرفت؛ دکتر اکرم السادات سادات حسینی و جمعی از کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی پردیس بین‌الملل، با همراهی مهندس شیرین حسینی، مسئول امور اجرایی پردیس کیش دانشگاه و جمعی از کارشناسان پردیس کیش، از واحدهای اداری، فضاهای فرهنگی و ورزشی و همچنین خوابگاه دختران و پسران دانشجویان بین‌الملل کیش بازدید کردند.
پس از بازدید، نشست بررسی فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی پردیس کیش دانشگاه با حضور مسئولان و کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و پردیس کیش دانشگاه، شنبه 14 بهمن 1402 برگزار شد و دکتر سادات حسینی راهکارهایی را برای برگزاری مطلوب برنامه‌های فرهنگی دانشجویان بین‌الملل مطرح کرد.
در روز دوم این سفر، به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با هدف حفظ روحیه نشاط و شادابی دانشجویان و کارکنان، با همکاری کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه و مسئولان و کارشناسان پردیس کیش، مسابقات ورزشی در رشته‌های دراز و نشست، شنای سوئدی و طناب زنی برای دانشجویان بین‌الملل و کارکنان خوابگاه سارا، یک‌شنبه 15 بهمن 1402 برگزار شد که این مسابقات مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
آکار صباح احمد دانشجوی عراقی، تعبیر الانام دانشجوی هندوستانی و مهدی مولادادی از فرزندان کارکنان پردیس کیش، به ترتیب مقام اول تا سوم رشته دراز و نشست را در این مسابقه کسب کردند.
منصور کاظم عابد دانشجوی عراقی، تعبیر الانام دانشجوی هندوستانی و حسین غالب جمیل اسدی دانشجوی عراقی نیز به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم مسابقه شنا سوئدی معرفی شدند.
سبقت الله واتی دانشجوی هندوستانی، آکار صباح احمد دانشجوی عراقی و محمد اسرار الحق دانشجوی هندوستانی نیز برگزیدگان مقام‌های اول تا سوم رشته طناب زنی در این رویداد ورزشی بودند.
در پایان برگزاری مسابقات، هدایایی به‌رسم یادبود از طرف معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه به برگزیدگان اهدا شد.
دوشنبه 16 بهمن 1402 نیز دکتر اکرم السادات سادات حسینی و کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل برای ادای احترام و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای گمنام جزیره کیش حاضر شدند و در ادامه از مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این جزیره بازدید کردند.
سه‌شنبه 17 بهمن 1402 نیز نشست مشترک مدیران دانشگاه، معاونت و پردیس بین‌الملل دانشگاه و شعبه بین‌الملل کیش با روسای سازمان ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش به‌منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و تعاملات فی‌مابین برگزار شد.
سیده کاملیا داوودزاده، نگار نوری و احسان رحیمی از کارشناسان امور ورزشی و دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، در اجرای برنامه‌های این سفر، دکتر اکرم السادات سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل را همراهی کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 259100
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده