• تاریخ انتشار : 1402/11/09 - 10:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 36
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید هیاتی از اساتید و مقامات دانشگاهی موسسه محمدیه اندونزی از پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی

هیاتی از اساتید و مقامات دانشگاهی موسسه محمدیه اندونزی به منظور توسعه همکاری های علمی از پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نقل از پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، هیاتی متشکل از اساتید و مقامات دانشگاهی کشور اندونزی به منظور توسعه همکاری های علمی  روز شنبه 7 بهمن 1402 از این پژوهشکده بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، در این بازدید سرپرست  گروه ضمن تقدیر از استقبال گرم مسئولان این مرکز و معارفه هیات همراه به معرفی ظرفیتهای موسسه محمدیه پرداخت و به معضل کمبود هیات علمی اشاره نمود و خواستار توسعه همکاری با پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی شد.

در ادامه دکتر محمد واعظی، رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی به بیان مختصری از فعالیت های پژوهشکده پرداخت و آمادگی این مرکز را در گسترش همکاری‌های دانشگاهی از جمله تبادل استاد و دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف، برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی، و اجرای پروژه‌های مشترک تحقیقاتی در زمینه سلول درمانی، پیوند، بیماریهای خونی و سرطان اعلام کرد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 257924
مریم زمان
تهیه کننده

مریم زمان