• تاریخ انتشار : 1403/07/30 - 10:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ابراز همدردی معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از دانشجویان با دانشجویان بین‌الملل لبنانی

در پی وقوع حوادث اخیر در لبنان، دکتر اکرم السادات سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از دانشجویان ایرانی و بین‌الملل ضمن حضور در خوابگاه نرگس با دانشجویان لبنانی ساکن در این خوابگاه ابراز همدردی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در نشستی که پنج‌شنبه 26 مهر 1403 در خوابگاه دخترانه نرگس برگزار شد؛ دکتر اکرم السادات سادات حسینی، جمعی از دانشجویان ایرانی و جمعی از دانشجویان بین‌الملل از ملیت‌های مختلف ضمن دیدار با دانشجویان لبنانی، ناراحتی خود را از وقوع حوادث اخیر در لبنان ابراز داشتند و اعلام همدردی و همبستگی کردند.
در آغاز این نشست معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل در خصوص اوضاع کنونی لبنان با دانشجویان صحبت کرد و از وضعیت خانواده‌های آنان سوال کرد.
وی ضمن تاکید بر موضوع مقاومت، از دانشجویان دلجویی و برای رزمندگان دعا کرد.
در ادامه این نشست زهرا بیگلری، دانشجوی ایرانی دانشکده طب ایرانی و مرضیه زهرا صوفی دانشجوی بین‌الملل رشته پزشکی دانشگاه، برای کمک به دانشجویان لبنانی و رفع مشکلاتشان اعلام آمادگی کردند.
در پایان این دیدار نیز سمر شکر و نور عواضه، دانشجویان لبنانی خوابگاه نرگس از حضور معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و دانشجویان ایرانی و بین‌الملل و همدردی آنان قدردانی کردند.
اهدای گل و دلنوشته با مضمون دلداری و دلجویی توسط دانشجویان ایرانی به دانشجویان بین‌الملل لبنانی پایان‌بخش این دیدار بود.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281835
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه

چت آنلاین