• تاریخ انتشار : 1401/12/27 - 08:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

چهارمین جلسه شورای راهبردی دانشکده داروسازی پردیس بین الملل با حضور دکتر آیتی برگزار شد

چهارمین جلسه شورای راهبردی دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل با حضور دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که دوشنبه 22 اسفند 1401برپا شد، دکتر نفیسه صادقی، رئیس دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل، دکتر نبی شریعتی فر، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل، دکتر سید رضا حسینی سده، مشاور اجرایی معاون بین‌الملل دانشگاه و جمعی از کارکنان این دانشکده نیز شرکت داشتند.

در آغاز، دکتر صادقی ضمن خوشامدگویی، به ارائه توضیحاتی در خصوص شورای راهبردی دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل پرداخت و از همکاران این مجموعه خواست گزارشی از فعالیت‌های واحدهای خود طی سال جاری ارائه کنند.

دکتر آیتی نیز بر لزوم توجه به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد در کنار برگزاری مراسم‌ها و رویدادهای مذهبی و ملی باید نگاه ویژه‌ای نیز به تمدن ایرانی و اسلامی کشورمان داشته باشیم و دانشجویان بین‌المللی را با فرهنگ غنی ایرانی آشنا کنیم.

معاون بین‌الملل دانشگاه همچنین جذب دانشجویان خارجی به‌خصوص از کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق را به دلیل تشابهات فرهنگی، زبانی و دینی ضروری دانست.

وی ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و سال جدید، تصریح کرد: نوروز فرصت بسیار خوبی است که از طبیعت درس بگیریم و در خود تغییراتی ایجاد کنیم.

در پایان این نشست با حضور معاون بین‌الملل دانشگاه و رئیس دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل هدایایی به کارکنان این مجموعه اهدا و از زحمات و تلاش‌های آن‌ها قدردانی شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 267892
مدیر سیستم
تهیه کننده

مدیر سیستم