• تاریخ انتشار : 1402/06/19 - 12:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 119
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برای نخستین بار و در راستای توسعه برنامه‌های بین‌المللی سازی

غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه جهانی آموزش اندونزی برپا شد

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف معرفی دانشگاه و افزایش جذب دانشجویان خارجی، در نمایشگاه جهانی آموزش اندونزی (World Education Expo Indonesia) شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، نمایندگان اعزامی دانشگاه، متشکل از دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر اردلان شریعت، رئیس اداره جذب و بازاریابی بین‌المللی معاونت بین‌الملل، دکتر پیمان آقائی نسب از معاونت بین‌الملل و میر محمدرضا سید حسنی، کارشناس امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل طی روزهای 16 و 18 شهریور 1402 در شهرهای مدان و جاکارتا، غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در این نمایشگاه را برپا و دانشگاه را معرفی کردند.

مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه، ضمن ابراز خرسندی از بازدید بیش از یکهزار نفر از غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در این دو روز نمایشگاه، اظهار داشت: کشور اندونزی پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان جهان با بافت جمعیتی سنتی است که رویکرد مثبتی به تحصیل دانشجویان خود در ایران دارد و ازاین‌رو بازار مناسبی برای توسعه فعالیت‌های بین‌الملل دانشگاه در حوزه جذب دانشجوی خارجی است.
دکتر زرگران با اشاره به استقبال دانشجویان اندونزیایی برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران طی یک دهه اخیر و حضور 7 دانشجوی مشغول به تحصیل در این دانشگاه، گفت: این دانشجویان بدون هیچ‌گونه برنامه تبلیغاتی و از پیش تعیین‌شده‌ای جذب دانشگاه شدند؛ که این امر بیانگر وجود متقاضیان بالقوه تحصیل از کشور اندونزی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است و بر همین اساس، حضور فعال در این کشور برای جذب دانشجو، در دستور کار برنامه‌های معاونت بین‌الملل دانشگاه قرار دارد.
وی شرکت در این‌گونه نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها را برای سرعت بخشیدن به تحقق اهداف بین‌المللی سازی دانشگاه ضروری دانست و افزود: امیدوارم حضور در این رویداد بین‌المللی، نویدبخش توسعه بازار آموزش عالی دانشگاه در کشور اندونزی، به‌عنوان یکی از کشورهای هدف تعیین‌شده برای توسعه تعاملات دانشگاهی بین‌المللی باشد.
دکتر زرگران با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان و دانشجویان اندونزیایی و خانواده‌های آنان، نخستین حضور دانشگاه در نمایشگاه جهانی آموزش اندونزی را قابل‌قبول ارزیابی کرد.
مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی از دانش آموزان و خانواده‌های بازدیدکننده از غرفه دانشگاه برای پیگیری‌های بعدی با هدف جذب دانشجو و همچنین مذاکره با کارگزاران جذب دانشجو در اندونزی را می‌توان از مهم‌ترین دستاوردهای حضور در این رویداد برشمرد.
بیش از 30 دانشگاه از 10 کشور از قاره‌های آسیا، اروپا، استرالیا و اقیانوسیه در نمایشگاه جهانی آموزش اندونزی حضور داشتند.
 
 
 
 
تنظیم خبر: الهام رضازاده
 
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 245943
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *