• تاریخ انتشار : 1403/02/06 - 11:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 177
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

زنگ نشاط و سلامت در معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به صدا درآمد

هم‌زمان با آغاز هفته سلامت، با حضور دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر اکرم السادات سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه، زنگ نشاط و سلامت در معاونت بین‌الملل به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، این برنامه فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با آغاز هفته سلامت و با مشارکت جمعی از مدیران و کارکنان معاونت و پردیس بین‌الملل دانشگاه، ساعت 10 صبح سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 برگزار شد.
برگزاری این برنامه با عنوان «زنگ نشاط، ورزش، همدلی» با هدف ایجاد فضای نشاط و همدلی برای کارکنان مجموعه معاونت بین‌الملل، در روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت 10 تا ساعت 10:30 صبح در محل معاونت بین‌الملل ادامه خواهد داشت.
همچنین دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل دانشگاه نیز با به صدا درآوردن زنگ نشاط و سلامت در دانشکده، آغاز هفته سلامت را گرامی داشتند و در ادامه با حضور دکتر صفورا جوکار، معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشکده و جمعی از کارکنان، هم‌زمان با دیگر واحدهای دانشگاه، در بزرگداشت این روز، مسیر دانشکده داروسازی پردیس بین‌الملل تا پارک شهر را پیاده‌روی کردند.

 

  • گروه خبری : رویدادها و اطلاعیه های معاونت,اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 264153
الهام رضازاده
تهیه کننده

الهام رضازاده