• تاریخ انتشار : 1395/09/23 - 09:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه معاونین و رابطین واحد بین الملل در بیمارستان یاس برگزار شد

در جلسه معاونین و رابطین واحد بین الملل در بیمارستان یاس، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های یک ساله بین الملل این بیمارستان، بر اهمیت گسترش توریست درمانی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل به نقل از روابط عمومی بیمارستان یاس، روز یک شنبه 21 آذر ماه 95 جلسه معاونین و رابطین واحد بین الملل در این بیمارستان برگزار شد.
در ابتدا دکتر مصطفی محقق رییس بیمارستان یاس به اعضای شرکت کننده در جلسه خوش آمد گفت و در مورد آمار پذیرش دانشجویان بین الملل توضیحاتی داد.
وی در ادامه با بیان این که همواره کارهای انجام نشده ما بسیار بیشتر از کارهای انجام شده است گفت: باید در همه امور تلاش و کوشش مضاعف داشته باشیم.
رییس بیمارستان یاس افزود: دانشگاه با گردش بخشهای درمانی، نیاز به راه اندازی دفتر توریسم درمانی فعال دارد. در این میان، همانطور که در پذیرش دانشجو خوب عمل کرده ایم، در توریسم سلامت هم می توانیم پیشرو باشیم.
پس از آن دکتر داوری رابط بین الملل و معاون درمان بیمارستان یاس درباره تاریخچه فعالیت توریسم درمانی در بیمارستان میرزا کوچک خان و یاس توضیحاتی داد و پس از آن به ارائه گزارش فعالیت یک ساله بین الملل در این بیمارستان پرداخت.
وی به گزارش تعداد موارد دانشجویان خارجی که در این بیمارستان دوره انترنی و پایان نامه خود را به اتمام رساندند، پرداخت و در ادامه با اشاره به حضور اساتید در کنگره های بین الملل طی دو سال گذشته، از مهمانان شاخص خارجی همچون پروفسور لیزولت از آلمان، پروفسور پرویز هنجنی از آمریکا و دکتر ساره اوغلو همسر نخست وزیر ترکیه نام برد.
در ادامه صادقی کارشناس توریسم درمانی بیمارستان یاس درباره فرآیند، دستورالعمل و خط مشی های اجرایی پذیرش بیماران بین الملل از پذیرش تا ترخیص و امکانات موجود در این بیمارستان برای بیماران توریست درمانی توضیحاتی ارائه داد. 
پس از آن دکتر نیما رضائی سرپرست معاونت بین الملل دانشکده پزشکی، ضمن تشکر از دکتر داوری گفت: بیمارستان یاس می تواند الگوی بیمارستان های دیگر دانشگاه در جهت نحوه پذیرش بیماران توریست درمانی باشد. همچنین با توجه به فضای زیبای بیمارستان یاس، این بیمارستان می تواند مکان مناسبی جهت پذیرش بیماران توریست درمانی و دانشجویان بین الملل در سال 2017 باشد.
وی در پایان از رابطین درخواست کرد که توضیحات خود را در ارتباط با فعالیت یک ساله بین الملل گروه های آموزشی و بیمارستان های ذیربط ارائه کنند.

خبر و عکس: روابط عمومی بیمارستان محب یاس

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 259395
مریم زمان
تهیه کننده

مریم زمان