• تاریخ انتشار : 1395/06/10 - 13:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست آموزش چگونگی تکمیل فرم تقاضانامه سازمان اعتباربخش ASIC با حضور نمایندگان پنج دانشگاه علوم پزشکی کشور

نشست آموزش چگونگی تکمیل فرم تقاضانامه سازمان اعتباربخش ASIC با شرکت نمایندگان پنج دانشگاه علوم پزشکی کشور در معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که دوشنبه 8 شهریور برپا شد، دکتر نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل، اعتباربخشی و رتبه‌بندی معاونت بین‌الملل، آزادی، کارشناس بین‌الملل معاونت بین‌الملل و نمایندگان حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، پشتیبانی و بین‌الملل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، شیراز، سمنان و ارومیه حضور داشتند.

در ابتدا، مدیر روابط بین‌الملل، اعتباربخشی و رتبه‌بندی معاونت بین‌الملل در خصوص اهمیت اعتباربخشی بین‌المللی و ارتباط آن با مأموریت بین‌المللی سازی در دانشگاه‌های علوم پزشکی توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین آموزش چگونگی تکمیل فرم تقاضانامه سازمان اعتباربخشASIC  مبحث بعدی این نشست بود.

در ادامه، چگونگی تشکیل شبکه تضمین کیفیت و اعتباربخشی بین‌المللی در هر دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آزادی، کارشناس بین‌الملل معاونت بین‌الملل نیز فرآیند خودارزیابی، فرم‌های خودارزیابی و چگونگی جلب مشارکت بدنه دانشگاه در تکمیل فرم‌های خودارزیابی را تشریح کرد.

همچنین نماینده دانشگاه علوم پزشکی ارومیه که به عنوان اولین دانشگاه داوطلب فرآیند خودارزیابی را در دانشگاه خود آغاز کرده توضیحاتی را در مورد چگونگی اجرای این فرآیند ارائه کرد.

گفتنی است پس از هر بخش از مباحث ارائه شده، سؤالاتی توسط حاضران مطرح که به آن‌ها نیز پاسخ داده شد.

خبرنگار:مهناز وحیدی 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 259539
مریم زمان
تهیه کننده

مریم زمان