• تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 11:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 525
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز کارگاه آموزشی نرم‌افزار اکسل ویژه کارشناسان حوزه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران

به همت مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و با مجوز واحد آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارگاه آموزشی نرم‌افزار اکسل (Excel) به صورت حضوری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، کارگاه آموزشی اکسل در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و طی شش جلسه از دوشنبه اول مرداد آغاز و تا دوشنبه 5 شهریور 1403 ادامه خواهد داشت.
این کارگاه با توجه به اهمیت و جایگاه نرم‌افزار اکسل، گستردگی ابزارهای آن و قابلیت‌های این نرم‌افزار برای استفاده تمامی تخصص‌ها، در قالب دو مبحث مقدمه‌ای بر اکسل و فرمول نویسی برنامه‌ریزی شد.
بیش از 50 نفر از کارشناسان حوزه‌ بین‌الملل دانشگاه در کارگاه آموزشی نرم‌افزار اکسل شرکت دارند و مهندس محمدمهدی بخشی پور، رئیس گروه پردازش داده و آمار منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به همراه آتنا گل‌افشان، کارشناس این معاونت، تدریس کارگاه مذکور را برعهده دارند.
مهندس بخشی پور در حاشیه دومین جلسه از کارگاه آموزشی نرم‌افزار اکسل گفت: اکسل یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین ابزارها برای سازماندهی سیستم کسب‌و‌کار و پردازش داده‌ها و اطلاعات با استفاده از ستون‌ها و ردیف‌های منظم است و امروزه به عنوان محبوب‌ترین برنامه Spreadsheet در سراسر جهان شناخته می‌شود.
وی افزود: این نرم‌افزار در واحدهای آماری، مالی و اداری کارایی دارد ضمن اینکه هر فرد بنابر نیاز می‌تواند گزارشی از کار خود گردآوری کند.
مدرس این کارگاه آموزشی تصریح کرد: در تلاشیم شرکت‌کنندگان پس از برگزاری این کارگاه بتوانند در مسیر هوشمندسازی فرآیندهای گزارش دهی گام بدارند و همچنین توانمندی تجزیه ‌و تحلیل داده‌ها و اطلاعات آنها ارتقا یابد و از داده‌های خود بهترین استفاده را کنند.
توضیح اینکه کارگاه آموزشی نرم‌افزار اکسل (Excel) با مجوز آموزش ضمن خدمت (دارای امتیاز بازآموزی در شناسنامه آموزشی)، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273062
مهناز وحیدی
تهیه کننده

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *