• تاریخ انتشار : 1399/03/25 - 14:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کالج بین‌الملل دانشگاه وبینار بین‌المللی از انگلیسی فاخر بریتانیایی تا گونه‌های متنوع زبان انگلیسی و بررسی چالش‌های موجود را برگزار کرد

گروه زبان‌های خارجی کالج بین‌الملل دانشگاه نخستین وبینار بین‌المللی در حوزه زبان‌شناسی کاربردی با عنوان از انگلیسی فاخر بریتانیایی تا گونه‌های متنوع زبان انگلیسی و بررسی چالش‌های موجود را برگزار کرد.


به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این وبینار شنبه 24 خرداد 99 با صحبت‌های دکتر یزدی، مدیر وبینار و عضو هیأت‌علمی گروه زبان‌های خارجی و دکتر شعبانی، مدیر گروه زبان‌های خارجی کالج بین‌الملل آغاز شد.
سپس دکتر گرهارد لایتنر از دپارتمان زبان انگلیسی دانشگاه فرای برلین به عنوان سخنران اصلی وبینار با نگاهی به چگونگی گسترش زبان انگلیسی و آموزش آن در کشورهای مختلف، تأثیر لهجه‌های مختلف به ویژه Indian و Chinese بر آموزش زبان انگلیسی را بررسی کرد.
بیش از 170 شرکت‌کننده ایرانی و بین‌المللی از کشورهای هند، پاکستان، نیجریه، ژاپن، آلمان و اندونزی در وبینار  بین‌المللی از انگلیسی فاخر بریتانیایی تا گونه‌های متنوع زبان انگلیسی و بررسی چالش‌های موجود شرکت داشتند.
کالج بین‌الملل دانشگاه در برنامه آتی خود سلسله وبینارهای دیگری را هر دو هفته یکبار با حضور متخصصان حوزه زبان‌شناسی از ایران و خارج از کشور برگزار خواهد کرد.
این مجموعه برگزاری چنین رویدادهای بین‌المللی را در ارتقای آموزش عالی در مواقع بحران و افزایش همکاری‌های بین‌المللی میان مؤسسات آموزش عالی مؤثر می‌داند.
توضیح اینکه وبینار مذکور از ساعت 18 به مدت حدود دو ساعت تحت پلت فرم زوم (Zoom) برگزار شد.
 

خبر: مهناز وحیدی

  • گروه خبری : معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 271778
مهناز وحیدی
Author

مهناز وحیدی

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings