• تاریخ انتشار : 1403/07/15 - 16:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 24
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

معاون بین‌الملل و جمعی از مدیران معاونت بین‌الملل به دیدار سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه رفتند

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه به همراه جمعی از مدیران معاونت و پردیس بین‌الملل با دکتر محمدحسین پورغریب، سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه دیدار کرد و ضمن تبریک انتصاب ایشان، در نشستی صمیمانه درباره همکاری‌های نزدیک و مشترک آتی با موضوع بین‌المللی سازی دانشگاه با ایشان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این جلسه که یکشنبه ۱۵ مهر 1403 در محل دفتر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد؛ دکتر سید رضا حسینی سده و دکتر سکینه شب بیدار به ترتیب مشاوران اجرایی و روابط عمومی بین‌المللی معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر اکرم السادات سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، محمد فتاحی، نسرین قادری و دکتر سمیه قربانخانی به ترتیب سرپرستان امور عمومی، امور مالی و امور اداری معاونت بین‌الملل و سیده کاملیا داودزاده و احسان رحیمی از کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه حضور داشتند.
این نشست با اهدای تابلوی مزین به نام خداوند متعال از سوی دکتر آیتی به دکتر پورغریب به مناسبت آغاز مسئولیت ایشان در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و آرزوی موفقیت برای ایشان آغاز شد.
در ادامه سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن قدردانی از حضور دکتر آیتی و همکاران معاونت بین‌الملل دانشگاه، حوزه بین‌الملل را بستر بسیار خوب همکاری برای همه معاونت‌های دانشگاه دانست.
وی در ادامه سخنان خود حوزه دانشجویی و فرهنگی را پشتیبان و پناه دانشجویان دانست و بیان داشت: با ارائه برنامه‌های مختلف و مناسب فرهنگی و ورزشی، رفع نیازهای زندگی دانشجویی دانشجویان و ایجاد جو صمیمانه، می‌توان آموزه‌هایی که دانشجویان ایرانی و حتی دانشجویان بین‌الملل در محیط خانواده و مدرسه نیاموخته‌اند را در طول زندگی دانشجویی به شیوه و زبان و بیان مناسب به آنان آموخت و آنان را به دانشجویان و دانش‌آموختگانی ورزشکار، متدین، وطن‌دوست و تعالی‌یافته در دوره دانشجویی تبدیل کرد.
دکتر پورغریب همچنین ضمن اشاره به همکاری با دکتر آیتی در معاونت بین‌الملل و قدردانی از روحیات و نحوه تعامل ایشان با کارکنان مجموعه، حمایت از کارکنان و توجه به آنان را از دیگر رویکردهای معاونت دانشجویی و فرهنگی عنوان کرد.
دکتر پورغریب اظهار داشت: ضمن توجه به موضوع مدیریت هزینه، باید در حوزه بین‌الملل، وسیع و بین‌المللی اندیشید و برنامه‌ها و رویدادهای مناسب و در شان نام و جایگاه دانشگاه اجرا کرد.
معاون بین‌الملل دانشگاه نیز با توجه به حضور دانشجویان بین‌الملل، تعامل و همکاری مشترک و نزدیک معاونت بین‌الملل و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را ظرفیتی عظیم برای ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی دانست.
وی ضمن اشاره به تجربیات ارزشمند دکتر پورغریب در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و همچنین آگاهی و تسلط بیش از پیش ایشان با حساسیت‌ها و ظرافت‌های تعامل فرهنگی، ورزشی و تربیتی و تصمیم سازی و برنامه‌سازی تخصصی برای دانشجویان بین‌الملل، همکاری‌های آتی دو معاونت را بسیار نزدیک، سازنده و مبارک در مسیر بین‌المللی سازی دانشگاه ارزیابی کرد.
 همکاری در راه‌اندازی مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویان در خوابگاه کوی با توجه به نیازسنجی‌ها و بررسی‌های انجام‌شده، احداث اولین گود زورخانه دانشگاه در محل خوابگاه کوی با هدف معرفی، ترویج و آموزش ورزش باستانی و پهلوانی برای مخاطب دانشجوی ایرانی و بین‌الملل و با هدف معرفی برنامه‌ای بدیع و نو در ورزش دانشگاهی، راه‌اندازی سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید چمران با همکاری مشترک معاونت بین‌الملل، احیا و راه‌اندازی مجدد ورزش تیراندازی، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی کارکنان، ارتقا و به‌روزرسانی وضعیت ارائه خدمات دانشجویی و آیین‌نامه‌های مربوط به دانشجویان بین‌الملل، ارتقای وضعیت ارائه خدمت به دانشجویان ایرانی و بین‌الملل با هدف برندسازی برای دانشگاه و همچنین برگزاری پروژه‌های مشترک توسط دو معاونت بین‌الملل و دانشجویی و فرهنگی در سطح کلان از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
اهدای هدیه یادبود توسط دکتر اکرم السادات سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل نیز از دیگر رویدادهای این نشست بود.
توضیح اینکه دکتر محمدحسین پورغریب، پیش از این به‌عنوان مدیر توسعه منابع و پشتیبانی با معاونت بین‌الملل دانشگاه همکاری داشته است.  
  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 279930
الهام رضازاده
Author

الهام رضازاده

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings