• تاریخ انتشار : 1391/09/01 - 15:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید گروه اعتباربخشی کشور انگلستان از دانشکده داروسازی در دومین روز بازدید خود از دانشگاه علوم پزشکی تهران

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: اعضای سازمان اعتباربخشی کشور انگلیس به همراه دکتر دیناروند رئیس دانشکده داروسازی و هیئت همراه از بخش‌های مختلف دانشکده داروسازی بازدید کردند.

دکتر لورنس جیمز واتسون و پروفسور جان ویلسون در جلسه‌ای با حضور دکتر دیناروند، رئیس دانشکده داروسازی، دکتر خردمند، معاون بین‌الملل دانشگاه‌ و تعدادی از اعضای هیئت‌علمی دانشکده داروسازی صبح چهارشنبه 1 آذرماه 1391 در سالن شورای دفتر ریاست دانشکده داروسازی به گفت‌وگو پرداختند.
ابتدا دکتردیناروند به معرفی اعضای هیئت‌علمی دانشکده و پس از آن به معرفی دانشکده داروسازی پرداخت.
همچنین، بعد از جلسه، دکتر لورنس جیمز واتسون و پروفسور جان ویلسون به همراه دکتر دیناروند، دکتر خردمند و هیئت همراه، از کلاس درس دانشجویان که در تالار شهید فخاری و کلاس شهید یاریقلی برگزار بود، دیدن کردند.
این گزارش حاکی است، اعضاء سازمان اعتباربخشی کشور انگلیس و هیئت همراه از کتابخانه دانشکده داروسازی، آزمایشگاه سیستم‌های نوین دارورسانی گروه فارماسیوتیکس، آزمایشگاه آموزش شیمی داروئی از گروه شیمی داروئی دکتر مسعود امانلو و واحد اطلاع‌رسانی رایانه بازدید به عمل آوردند.
لازم به ذکر است، بعد از بازدید از قسمت‌های مختلف دانشکده داروسازی، دکتر لورنس جیمز واتسون و پروفسور جان ویلسون جلسه‌ای را در خصوص آموزش، پژوهش، رابطه دانشجویان با اساتید و دیگر مسائل با دانشجویان و کارمندان این دانشکده برگزار کردند.
گفتنی است، اعضاء سازمان اعتباربخشی کشور انگلیس در ساعت 14 امروز جلسه‌ای را با ریاست و معاونین دانشگاه و روسای دانشکده‌ها خواهند داشت./گ
خبرنگار: ریاضی کرمانی

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 266117
مریم زمان
Author

مریم زمان

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings