• تاریخ انتشار : 1401/11/26 - 11:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین جلسه منتورینگ دانشجویان ورودی 1401 داروسازی پردیس با حضور دکتر صادقی،رئیس دانشکده داروسازی پردیس و جمعی از اساتید منتور داوطلب برگزار شد.

بنا به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی پردیس بین الملل، نخستین جلسه منتورینگ دانشجویان ورودی 1401  روز چهارشنبه 26 بهمن 1401 با حضور دکتر نفیسه صادقی رئیس دانشکده داروسازی پردیس، دکتر محسن امینی رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر تهمینه اکبرزاده عضو هیئات علمی دانشکده داروسازی و جمعی از همکاران در محیطی صمیمی و شاد در محل دانشکده برگزار گردید .

در ابتدا دکتر صادقی ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث از قبول مسئولیت توسط آقای دکتر امینی ریاست محترم دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران ودیگر همکارانشان خانم دکتر اکبر زاده وخانم دکتر شهرامی  ابراز خرسندی وهدف از تشکیل جلسه را ابتدا تجدید دیدار و سپس توجیه دانشجویان در زمینه طرح استاد همیاراعلام نمودند ضمنا به این نکته اشاره کردند که از گذشته تا کنون اساتید همواره به عنوان  راهنما و مشاور در زمینه های مختلف در کنار دانشجویان  حضور داشتند اما امروزه واژه منتورینگ در عرصه بین المللی مطرح شده است و با  انتخاب منتورها انتظار می‌رود مسیر صحیح حرکت برای دانشجویان تعیین شود ضمن اینکه حمایت کافی از آن‌ها به عمل آید تا از انگیزه کافی برای دستیابی به اهداف خود برخوردار شوند. ، در این جلسه دکتر امینی ، دکتر اکبرزاده و دکتر شهرامی به عنوان استاد همیار دانشجویان ورودی 1401 داروسازی پردیس بین الملل معرفی شدند و هر کدام از آنها با اعضای گروه خود آشنا گردیدند. همچنین دکتر صادقیبه6 نفر از دانشجویان برتر با معدل بالای 18در ترم گذشته به ترتیب ایلیا بدری، مینو ادیغ، علیرضا والافر، فاطمه کریمی، محمدجواد ولیان فر و مهتاب زهتاب هدایایی تقدیم نمودند. و از همکاران محترم خانم مخبریان کارشناس آموزش، خانم رنجبر کارشناس امور فرهنگی و آزمایشگاه و آقای کوچنانی کارشناس آزمایشگاه قدر دانی نمودند، در پایان مقرر شد این جلسات به صورت پیاپی برگزار گردد و دانشجویان در این جلسات مشکلات را با استاد همیار خود مطرح کرده و با کسب تجربه در سالهای آتی هریک از آنها  به عنوان منتور، راهنما و مشاور دانشجویان ورودی سالهای آینده باشند

  • گروه خبری : اخبار دانشکده داروسازی,دسته اخبار آموزشی
  • کد خبر : 270527
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
Author

مدیر سیستم

تصاویر

Enter your desired term to search
Theme settings