• تاریخ انتشار : 1403/07/16 - 12:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بانوان معاونت بین‌الملل مدال‌های طلا و نقره مسابقات داژبال جشنواره ورزشی هفته تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه علوم پزشکی تهران را از آن خود کردند

بانوان معاونت بین‌الملل دانشگاه با کسب دو مدال طلا و نقره، جایگاه اول و دوم مسابقات داژبال جشنواره ورزشی هفته تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه علوم پزشکی تهران را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، به همت مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه، جشنواره ورزشی هفته تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه (ویژه اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و بازنشستگان) از 24 شهریور آغاز و تا اواخر مهر 1403 ادامه خواهد داشت.
بنابراین گزارش سه‌شنبه 10 مهر 1403 مسابقات داژبال بانوان با حضور 15 تیم از واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد.
در این مسابقات بانوان معاونت بین‌الملل در قالب دو تیم الف و ب به رقابت با سایر تیم‌ها پرداختند که در نهایت با دو مدال طلا و نقره تیمی بر فراز سکوهای قهرمانی رقابت‌های داژبال ایستادند.
تیم الف معاونت بین‌الملل متشکل از دکتر سمیه قربانخانی، پگاه ملک زاده، مونا شاکر، محبوبه عنبری و سیده کاملیا داودزاده با مربیگری و سرپرستی دکتر اکرم السادات سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، مدال طلا و تیم ب معاونت بین‌الملل متشکل از دکتر صفورا جوکار، هانیه درویشی، زهرا خورشیدوند، سهیلا تقی زاده و الهام رضازاده به سرپرستی محبوبه شمس، مدال نقره این مسابقات را از آن خود کردند.
توضیح اینکه ورزشکاران و تیم‌های بانوان معاونت بین‌الملل در هفت رشته داژبال، آمادگی جسمانی، دارت، تنیس روی میز، بدمینتون، تنیس خاکی و شنا و ورزشکاران و تیم‌های آقایان این مجموعه در هفت رشته فوتسال، فوتبال روی میزی، دارت، تنیس روی میز، تنیس خاکی، بدمینتون و شنا، در این جشنواره شرکت کردند.
در مجموع بیش از 80 ورزشکار از معاونت بین‌الملل دانشگاه در قالب تیم‌های بانوان و آقایان در این رویداد ورزشی حضور دارند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 280003
مهناز وحیدی
تهیه کننده

مهناز وحیدی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه

چت آنلاین