• تاریخ انتشار : 1394/05/11 - 11:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید دکتر Michael Josef Kowolik، مشاور رئیس دانشگاه ایندیانای آمریکا از دانشکده دندانپزشکی

دكتر Michael Josef Kowolik، متخصص پريودانتيكس و مشاور رئيس دانشگاه ايندياناي آمريكا در راستاي گسترش همكاري‌هاي بين‌المللي ضمن بازديد از دانشكده دندانپزشكي دانشگاه، با رئيس اين دانشكده ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل، در جریان این دیدار که شنبه 10 مرداد برگزار شد، دکتر نکوفر، معاون اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی و مدیر روابط بین‌الملل، اعتباربخشی و رتبه‌بندی معاونت بین‌الملل، دکتر خامی، معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی و جمعی از هیأت‌علمی گروه پریودانتیکس نیز حضور داشتند.
در ابتدا، دکتر بیات با اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی برترین و قدیمی‌ترین دانشکده دندانپزشکی کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: هم‌اکنون 12 گروه آموزشی در این دانشکده مشغول به فعالیت هستند.
رئیس دانشکده دندانپزشکی همچنین گروه پریودانتیکس را نیز یکی از قوی‌ترین گروه‌های آموزشی این دانشکده معرفی کرد.
وی با بیان اینکه بین‌المللی سازی هم‌اکنون از مهم‌ترین اهداف دانشکده دندانپزشکی است، اظهار امیدواری کرد تعامل ایجاد شده زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های بین‌المللی سازی گروه پریودانتیکس این دانشکده شود.
معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی نیز تصریح کرد: این دانشکده در مقاطع مختلف دندانپزشکی عمومی، Mastership، Master of Clinical Dentistry، Specialty و PhD دانشجوی خارجی می‌پذیرد.
دکتر خامی افزود: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران هم اکنون با 126 عضو هیأت‌علمی، آموزش 819 دانشجو را برعهده دارد.
وی همچنین به امکانات موجود در این دانشکده نیز اشاره کرد و بیان داشت: 260 یونیت دندانپزشکی در این دانشکده فعال است و روزانه پذیرای 50 بیمار جدید از سراسر کشور هستیم.
دکتر Michael Josef Kowolik نیز ضمن قدردانی از زمینه‌های ایجاد شده جهت همکاری‌های مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه ایندیانای آمریکا گفت: دیدار دکتر جعفریان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل، اعتباربخشی و رتبه‌بندی معاونت بین‌الملل با مسئولان دانشگاه ایندیانا، بسترهای این تعامل مشترک را فراهم کرد.
وی اظهار امیدواری کرد فرصت ایجاد شده برای آشنایی بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی تهران، به پیشبرد اهداف دو دانشگاه در عرصه بین‌المللی بیانجامد.
در پایان وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه، کارگاه "رابطه بیماری‌های لثه و سلامت عمومی" را با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای هیأت‌علمی این دانشکده برگزار کرد.
خبر و عکس: مهناز وحیدی
  • گروه خبری : گروه های مطالب,رویدادها و اطلاعیه های معاونت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 53480
مهناز  وحیدی
نویسنده

مهناز وحیدی