سایر گروههایی که حائز شرایط پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی میباشند:
|
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
آناتومی |
√ |
برنامه درسی |
√ |
|||
|
میکروبشناسی |
√ |
|
|
|
||
|
بیوشیمی بالینی |
√ |
√ |
||||
|
ایمونولوژی |
√ |
√ |
||||
|
آموزش پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
فیزیک پزشکی |
√ |
√ |
||||
|
مهندسی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
|
ویروس شناسی |
√ |
√ |
||||
|
روانشناسی بالینی |
√ |
|
|
|
||
|
قارچ شناسی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
|
اخلاق پزشکی |
|
|
|
√ |
|
|
|
بیولوژی تولید مثل |
|
|
|
√ |
||
|
پزشکی مولکولی |
|
|
|
√ |
||
|
سالمند شناسی |
|
|
|
√ |
||
|
علوم اعصاب |
|
|
|
√ |
||
|
مهندسی بافت |
|
|
|
√ |
||
|
انگل شناسی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
نانوتکنولوژی پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
فیزیولوژی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
سم شناسی عمومی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
ژنتیک انسانی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
مجموع رشتهها: 21 |
||||||
|
دانشکده پیراپزشکی |
||||||
|
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی |
|
|
|
√ |
||
|
کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
|
خونشناسی آزمایشگاهی و بانک خون |
√ |
|
|
|
||
|
هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون |
|
|
|
√ |
||
|
بیوتکنولوژی |
√ |
|
|
|
||
|
رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی |
√ |
|
|
|
||
|
فناوری اطلاعات سلامت |
√ |
|
|
|
||
|
مدارک پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
مجموع رشتهها: 8 |
||||||
|
دانشکده فناوریهای نوین |
||||||
|
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
پردازش اطلاعات زیستی و پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
زیستفناوری پزشکی |
|
|
|
√ |
||
|
نانوفناوری پزشکی |
√ |
√ |
||||
|
پزشکی مولکولی |
|
|
|
√ |
||
|
علوم اعصاب |
|
|
|
√ |
||
|
مطالعات اعتیاد |
|
|
|
√ |
||
|
مهندسی بافت و سلول درمانی |
|
|
|
√ |
||
|
انفورماتیک پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
|
مجموع رشتهها: 8 |
||||||
|
دانشکده بهداشت |
||||||
|
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
سرفصل دروس |
برنامه درسی |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
آمار زیستی |
√ |
|
|
|
||
|
اپیدمیولوژی |
√ |
|
|
|
|
|
|
آموزش بهداشت |
√ |
|
|
|
|
|
|
بهداشت محیط |
√ |
√ |
||||
|
بهداشت و ایمنی مواد غذایی |
√ |
|
|
|
||
|
ویروسشناسی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
|
میکروبشناسی پزشکی |
√ |
√ |
|
|
||
|
ایمونولوژی پزشکی |
√ |
√ |
|
|
||
|
ارگونومی |
√ |
|
|
|
||
|
مهندسی بهداشت حرفهای |
√ |
|
|
|
||
|
علوم بهداشتی در تغذیه |
√ |
|
|
|
||
|
اقتصاد بهداشت |
√ |
√ |
||||
|
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی |
√ |
|
|
|
||
|
حشرهشناسی و کنترل ناقلین |
√ |
|
|
|
||
|
انگلشناسی |
√ |
√ |
||||
|
قارچشناسی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
|
سلامت در بلایا و فوریتها |
|
|
|
√ |
||
|
ارزیابی فناوری سلامت |
√ |
|
|
|
||
|
بهداشت و ایمنی مواد غذایی |
√ |
|
|
|
||
|
میکروب شناسی مواد غذایی |
√ |
|
|
|
||
|
مجموع رشتهها: 20 |
||||||
|
دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی |
||||||
|
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی |
√ |
|
|
|
||
|
سلامت در بلایا و فوریتها |
|
|
|
√ |
||
|
سیاستگذاری سلامت |
|
|
|
√ |
||
|
فناوری اطلاعات سلامت |
√ |
|
|
|
|
|
|
ارزیابی فناوری سلامت |
√ |
|
|
|
|
|
|
اقتصاد بهداشت |
√ |
|
|
√ |
||
|
مدارک پزشکی |
√ |
|
|
|
||
|
کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
|
مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی |
|
|
|
√ |
||
|
انفورماتیک پزشکی |
√ |
|
|
|
||
|
آمار زیستی |
√ |
|
|
|
||
|
مجموع رشتهها: 11 |
||||||
|
دانشکده پرستاری و مامایی |
||||||
|
رشته |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
√ |
|
|
|
|||
|
پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان |
√ |
|
|
|
||
|
مدیریت پرستاری سالمند |
√ |
|
|
|
|
|
|
بهداشت باروری |
|
|
|
√ |
||
|
مجموع رشتهها: 4 |
||||||
|
دانشکده توانبخشی |
||||||
|
رشته |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
فیزیوتراپی |
√ |
√ |
||||
|
شنواییشناسی |
√ |
√ |
||||
|
فیزیوتراپی ورزشی |
√ |
|
|
|
||
|
کار درمانی |
√ |
√ |
||||
|
کار درمانی روانی |
√ |
|
|
|
|
|
|
گفتار درمانی |
√ |
√ |
||||
|
اپتومتری |
√ |
|
|
|
||
|
مدیریت توانبخشی |
√ |
|
|
|
||
|
اعضای مصنوعی |
√ |
√ |
||||
|
مجموع رشتهها: 9 |
||||||
|
دانشکده دندانپزشکی |
||||||
|
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی |
|
|
|
√ |
||
|
مواد دندانی |
|
|
|
√ |
سرفصل دروس |
|
|
اندودانتیکس |
|
|
|
√ |
||
|
بیماریهای دهان و فک و صورت |
|
|
|
√ |
||
|
آسیبشناسی دهان و فک و صورت |
|
|
|
√ |
||
|
جراحی دهان و فک و صورت |
|
|
|
√ |
||
|
رادیولوژی فک و صورت |
|
|
|
√ |
||
|
پروتزهای دندانی |
|
|
|
√ |
||
|
دندانپزشکی ترمیمی |
|
|
|
√ |
||
|
دندانپزشکی کودکان |
|
|
|
√ |
||
|
ارتودانتیکس |
|
|
|
√ |
||
|
پریودانتیکس |
|
|
|
√ |
||
|
مجموع رشتهها: 12 |
||||||
|
دانشکده داروسازی |
||||||
|
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
بیوتکنولوژی دارویی |
|
|
|
√ |
||
|
کنترل دارو |
|
|
|
√ |
||
|
شیمی دارویی |
|
|
|
√ |
||
|
فارماسیوتیکس |
|
|
|
√ |
||
|
فارماکوتراپی |
|
|
|
√ |
||
|
فارماکوگنزی |
|
|
|
√ |
||
|
سمشناسی و داروشناسی |
|
|
|
√ |
||
|
زیست مواد دارویی |
|
|
|
√ |
برنامه درسی |
|
|
نظارت بر امور دارو |
√ |
|
|
|
||
|
مدیریت اقتصاد دارو |
|
|
|
√ |
||
|
داروسازی هستهای |
|
|
|
√ |
||
|
مجموع رشتهها: 11 |
||||||