بهناز صالحی راد

کارشناس مسئول پژوهش

تلفن: 88053019

پست الکترونیک: b-salehirad@farabi.tums.ac.ir

شرح وظایف

-نظارت بر حسن انجام امور معاونت پژوهشی پردیس بین الملل و شرکت در جلسات

-ارجاع ، پیگیری و ارسال نامه های معاونت پژوهشی پردیس بین الملل

-انجام تمامی امور مربوط به برنامه همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور شامل بررسی درخواست های ثبت شده در پایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران و پایگاه دانشکده فناوری های نوین پزشکی، مکاتبه با دانشکده ها / مراکز تحقیقاتی و معرفی محقق،

انعقاد قرارداد پژوهشی با این دسته از محققین و ارسال به امور مالی، تایید گواهی حضور محققین ، دریافت گزارش عملکرد از استاد میزبان، پیگیری حقوق و گرنت پرداختی به محققین، ارسال ماهانه گزارشات مالی به مرکز تعاملات بین المللی علم وفناوری ریاست

جمهوری ، آپلود گزارشات مالی در پنل پایگاه،  پیگیری تمدید تفاهم نامه و دریافت بودجه سالانه

- انجام هماهنگی با مدیریت روابط بین الملل در زمینه همکاری اساتید مدعو ایرانی خارج از کشور

-تعامل با دانشکده ها به منظورافزایش تعداد برگزاری سخنرانی و کارگاه متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور

-تنظیم و ارائه گزارشات مربوط به برنامه های عملیاتی مشترک دانشگاه ها، برنامه چهار ساله دانشگاه و برنامه عملیاتی سالانه معاونت پژوهشی پردیس بین الملل

-شرکت در جلسات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به عنوان رابط طرح های HSR  معاونت بین الملل و پیگیری اثرگزاری طرح های HSR از مجری طرح و ارسال به دانشگاه

-بررسی پایان نامه های انگلیسی ثبت شده در سیستم پژوهشیار( New route PhD)  و ارائه راهنماییهای لازم به دانشجویان خارجی

-پیگیری مصوبات دانشکده ، تأیید و ارسال پایان نامه به کمیته اخلاق در سیستم پژوهشیار

-بررسی و دریافت فایل پایان نامه و مقالات درمرحله تسویه حساب دانشجو

 

مریم خورشید

کارشناس پژوهش

تلفن: 88953097 

پست الکترونیک: m-khorshid@farabi.tums.ac.ir

 

شرح وظایف:

-بررسی گرنت های تحقیقاتی ثبت شده در سیستم پژوهشیار و انجام مکاتبات با مجری طرح جهت تکمیل فرایند ثبت گرنت

- عقد قرارداد پایان نامه ها new Route  ) و طرح ها و گرنت های تصویب شده و ارسال فرم قرارداد به استاد راهنما و مجری طرح و پیگیری مراحل عقد قرارداد

-بررسی و پیگیری گزارش طرح ها و مقالات حاصل از طرح های تحقیقاتی خاتمه یافته و امتیاز دهی مقالات

 -نظارت بر طرح های مصوب دانشکده ها و بررسی طرح های مستقل در محیط طرح های تحقیقاتی جدید در سیستم پژوهشیار

- تکمیل اطلاعات فایل اکسل طرح های پژوهشی

-انجام امور مربوط به برگزاری جلسات شورای پژوهشی و تنظیم صورتجلسات مربوطه

- انجام امورهماهنگی جلسات معاونت پژوهشی پردیس بین الملل

-ارائه گزارشات مربوط به برنامه عملیاتی معاونت پژوهشی پردیس بین الملل

-شرکت در کارگاه های آموزشی و جلسات مرتبط با سیستم پژوهشیار

- شرکت در جلسات آنلاین بین المللی سازی پژوهش

- بررسی روزانه برنامه های Taskulu

 

سید محمد شاه طاهری

کارشناس پژوهش

تلفن: 88953019

پست الکترونیک:ic-research@sina.tums.ac.ir 

شرح وظایف: 

- بررسی پایان نامه های (انگلیسی) ثبت شده در سیستم پژوهشیار و ارائه راهنماییهای لازم به دانشجویان خارجی

-بررسی مشکلات اساتید، کارشناسان و دانشجویان در خصوص سامانه پژوهشیار و اعمال تغییرات لازم در سامانه با هماهنگی ادمین دانشگاه

-ارسال تاییدیه حضور نماینده بین الملل دانشکده در جلسات دفاع دانشجویان خارجی و  شرکت در جلسات دفاع نهایی دانشجویان بین الملل مقطع دکتری

-بررسی و دریافت فایل پایان نامه و مقالات درمرحله تسویه حساب دانشجو

- تکمیل اطلاعات فایل اکسل پایان نامه های پژوهشی

- انعقاد قرارداد حمایت از مجلات انگلیسی دانشگاه، ارسال به سردبیر و انجام پیگیری های لازم و ارسال به امور مالی

-برگزاری سالانه سمپوزیوم پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی بین الملل

-بررسی مستندات و CV دانشجویان خارجی به منظور انتخاب دانشجویان برتر در جشنواره ها

-نگارش محتوای وب سایت انگلیسی (معرفی معاونت پژوهشی، تعریف کلیه فعالیت ها و برنامه های معاونت، تهیه فرم ها، دستورالعمل ها، راهنماها و اخبار پژوهشی، ... در قالب وب سایت)

- یاد آوری  و درج تاریخ جلسات در تقویم معاونت پژوهشی 

-به روز رسانی آیین نامه های پژوهشی، فرمهای مربوط به امور پژوهشی به زبان انگلیسی و دستورالعمل قرارداد حمایت از مقالات منتشر شده در مجلات برتر

-بروز رسانی اطلاعات ژورنالهای انگلیسی دانشگاه در وب سایت معاونت پژوهشی بین الملل

-شرکت در جلسات IT در رابطه با ارتقای وب سایت انگلیسی

- شرکت در جلسات رتبه بندی مجلات

-ارائه گزارشات مربوط به برنامه عملیاتی معاونت پژوهشی پردیس بین الملل

 

مطهره شریفی

کارشناس پژوهش

تلفن: 88053019

پست الکترونیک: motasharifi5488@gmail.com

شرح وظایف:

-بازبینی و ویرایش دستورالعمل گرنت های پژوهشی بین الملل

-بررسی و محاسبه امتیاز گرنت های شش مقاله بین الملل و Q1، تکمیل فایل اکسل ، انجام مکاتبات پرداخت به امور مالی و ارسال تاییدیه به دانشکده

- بروز رسانی اطلاعات دانشجویان در حال پژوهش با استفاده از پژوهشیار انگلیسی و تکمیل فایل اکسل

- بازبینی قرارداد پایان نامه ها و مصوبات  ارسالی از دانشکده ها، تایید و ارسال به امور مالی

-جمع بندی و ارائه آمارهای درخواستی و انجام مکاتبات مربوطه

-مطالعه، نیازسنجی و برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه های مورد نیاز برای دانشجویان، کارکنان و پژوهشگران

-انجام هماهنگی های لازم به منظور برگزاری سخنرانی و کارگاه های محققین ایرانی خارج از کشور و انعقاد قرارداد مربوطه و ارزیابی کارگاه ها

-نگارش و بروز رسانی  محتوای وب سایت فارسی (معرفی معاونت پژوهشی، تعریف کلیه فعالیت ها و برنامه های معاونت، تهیه فرم ها، دستورالعمل ها، راهنماها و اخبار پژوهشی، ... در قالب وب سایت) و هماهنگی با روابط عمومی به منظور درج بعضی اخبار در سایت دانشگاه

-انجام مکاتبات مرتبط با ارزشیابی زبان و ارتقاء رتبه اعضای هیات علمی

- همکاری در برگزاری شورای پژوهشی پردیس بین الملل

-ارائه گزارشات مربوط به برنامه عملیاتی معاونت پژوهشی پردیس بین الملل