چگونگی ثبت درخواست و پیگیری آن
احتراماً، به اطلاع می رساند انجام امور آموزشی دانشجویان با ثبت درخواست رسمی و اداری انجام خواهد شد. لذا با توجه به لزوم نیاز به زمان تعیین شده (حداقل 2 تا 5 روز کاری برای شروع پروسه شروع، پیگیری و انجام آن) دانشجویان هر چه سریع تر نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.
چگونگی ثبت درخواست و پیگیری آن
احتراماً، به اطلاع می رساند انجام امور آموزشی دانشجویان با ثبت درخواست رسمی و اداری انجام خواهد شد. لذا با توجه به لزوم نیاز به زمان تعیین شده (حداقل 2 تا 5 روز کاری برای شروع پروسه شروع، پیگیری و انجام آن) دانشجویان هر چه سریع تر نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.
1. از طریق میز خدمت (mizekhedmat.tums.ac.ir): پس از ارسال درخواست لازم است دانشجو از طریق موبایل خود پیگیر ارسال پیام های کارشناسان مربوطه باشند.
در صورت انجام نشدن کار حداکثر تا 5 روز اداری با مراجعه حضوری به اداره آموزش دانشکده یا تماس با دفتر دانشکده (021-81634213) با کارشناس مربوطه صحبت و پروسه خود را پیگیری نمایید.
2. مراجعه حضوری به اداره آموزش و ثبت درخواست بصورت دستی
از ارسال پیام در شبکه های مجازی و یا هر نوع تماس با تلفن شخصی کارشناسان جداً خودداری فرمایید، انجام امور مربوطه از این طریق هیچ گونه پیگیری و اقدامی نخواهد داشت تنها راه اطلاع رسانی مستند سایت دانشکده می باشد.
ارسال نظر