سایر گروههایی که حائز شرایط پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی میباشند:
دانشکده پزشکی |
||||||
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
آناتومی |
√ |
برنامه درسی |
√ |
|||
میکروبشناسی |
√ |
|
|
|
||
بیوشیمی بالینی |
√ |
√ |
||||
ایمونولوژی |
√ |
√ |
||||
آموزش پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
فیزیک پزشکی |
√ |
√ |
||||
مهندسی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
ویروس شناسی |
√ |
√ |
||||
روانشناسی بالینی |
√ |
|
|
|
||
قارچ شناسی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
اخلاق پزشکی |
|
|
|
√ |
|
|
بیولوژی تولید مثل |
|
|
|
√ |
||
پزشکی مولکولی |
|
|
|
√ |
||
سالمند شناسی |
|
|
|
√ |
||
علوم اعصاب |
|
|
|
√ |
||
مهندسی بافت |
|
|
|
√ |
||
انگل شناسی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
نانوتکنولوژی پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
فیزیولوژی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
سم شناسی عمومی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
ژنتیک انسانی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
مجموع رشتهها: 21 |
دانشکده پیراپزشکی |
||||||
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی |
|
|
|
√ |
||
کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
خونشناسی آزمایشگاهی و بانک خون |
√ |
|
|
|
||
هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون |
|
|
|
√ |
||
بیوتکنولوژی |
√ |
|
|
|
||
رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی |
√ |
|
|
|
||
فناوری اطلاعات سلامت |
√ |
|
|
|
||
مدارک پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
مجموع رشتهها: 8 |
دانشکده فناوریهای نوین |
||||||
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
پردازش اطلاعات زیستی و پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
زیستفناوری پزشکی |
|
|
|
√ |
||
نانوفناوری پزشکی |
√ |
√ |
||||
پزشکی مولکولی |
|
|
|
√ |
||
علوم اعصاب |
|
|
|
√ |
||
مطالعات اعتیاد |
|
|
|
√ |
||
مهندسی بافت و سلول درمانی |
|
|
|
√ |
||
انفورماتیک پزشکی |
√ |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
|
|
|
مجموع رشتهها: 8 |
دانشکده بهداشت |
||||||
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
سرفصل دروس |
برنامه درسی |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
آمار زیستی |
√ |
|
|
|
||
اپیدمیولوژی |
√ |
|
|
|
|
|
آموزش بهداشت |
√ |
|
|
|
|
|
بهداشت محیط |
√ |
√ |
||||
بهداشت و ایمنی مواد غذایی |
√ |
|
|
|
||
ویروسشناسی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
میکروبشناسی پزشکی |
√ |
√ |
|
|
||
ایمونولوژی پزشکی |
√ |
√ |
|
|
||
ارگونومی |
√ |
|
|
|
||
مهندسی بهداشت حرفهای |
√ |
|
|
|
||
علوم بهداشتی در تغذیه |
√ |
|
|
|
||
اقتصاد بهداشت |
√ |
√ |
||||
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی |
√ |
|
|
|
||
حشرهشناسی و کنترل ناقلین |
√ |
|
|
|
||
انگلشناسی |
√ |
√ |
||||
قارچشناسی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
سلامت در بلایا و فوریتها |
|
|
|
√ |
||
ارزیابی فناوری سلامت |
√ |
|
|
|
||
بهداشت و ایمنی مواد غذایی |
√ |
|
|
|
||
میکروب شناسی مواد غذایی |
√ |
|
|
|
||
مجموع رشتهها: 20 |
دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی |
||||||
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی |
√ |
|
|
|
||
سلامت در بلایا و فوریتها |
|
|
|
√ |
||
سیاستگذاری سلامت |
|
|
|
√ |
||
فناوری اطلاعات سلامت |
√ |
|
|
|
|
|
ارزیابی فناوری سلامت |
√ |
|
|
|
|
|
اقتصاد بهداشت |
√ |
|
|
√ |
||
مدارک پزشکی |
√ |
|
|
|
||
کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی |
√ |
|
|
|
||
مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی |
|
|
|
√ |
||
انفورماتیک پزشکی |
√ |
|
|
|
||
آمار زیستی |
√ |
|
|
|
||
مجموع رشتهها: 11 |
دانشکده پرستاری و مامایی |
||||||
رشته |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
√ |
|
|
|
|||
پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان |
√ |
|
|
|
||
مدیریت پرستاری سالمند |
√ |
|
|
|
|
|
بهداشت باروری |
|
|
|
√ |
||
مجموع رشتهها: 4 |
دانشکده توانبخشی |
||||||
رشته |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
فیزیوتراپی |
√ |
√ |
||||
شنواییشناسی |
√ |
√ |
||||
فیزیوتراپی ورزشی |
√ |
|
|
|
||
کار درمانی |
√ |
√ |
||||
کار درمانی روانی |
√ |
|
|
|
|
|
گفتار درمانی |
√ |
√ |
||||
اپتومتری |
√ |
|
|
|
||
مدیریت توانبخشی |
√ |
|
|
|
||
اعضای مصنوعی |
√ |
√ |
||||
مجموع رشتهها: 9 |
دانشکده دندانپزشکی |
||||||
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی |
|
|
|
√ |
||
مواد دندانی |
|
|
|
√ |
سرفصل دروس |
|
اندودانتیکس |
|
|
|
√ |
||
بیماریهای دهان و فک و صورت |
|
|
|
√ |
||
آسیبشناسی دهان و فک و صورت |
|
|
|
√ |
||
جراحی دهان و فک و صورت |
|
|
|
√ |
||
رادیولوژی فک و صورت |
|
|
|
√ |
||
پروتزهای دندانی |
|
|
|
√ |
||
دندانپزشکی ترمیمی |
|
|
|
√ |
||
دندانپزشکی کودکان |
|
|
|
√ |
||
ارتودانتیکس |
|
|
|
√ |
||
پریودانتیکس |
|
|
|
√ |
||
مجموع رشتهها: 12 |
دانشکده داروسازی |
||||||
رشته تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
دکترای تخصصی |
برنامه درسی |
سرفصل دروس |
بیوتکنولوژی دارویی |
|
|
|
√ |
||
کنترل دارو |
|
|
|
√ |
||
شیمی دارویی |
|
|
|
√ |
||
فارماسیوتیکس |
|
|
|
√ |
||
فارماکوتراپی |
|
|
|
√ |
||
فارماکوگنزی |
|
|
|
√ |
||
سمشناسی و داروشناسی |
|
|
|
√ |
||
زیست مواد دارویی |
|
|
|
√ |
برنامه درسی |
|
نظارت بر امور دارو |
√ |
|
|
|
||
مدیریت اقتصاد دارو |
|
|
|
√ |
||
داروسازی هستهای |
|
|
|
√ |
||
مجموع رشتهها: 11 |