دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل

دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل

معاونت بین الملل دانشگاه

13 مهر 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1403/06/19 - 10:17
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 227
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ثبت اطلاعات آزمون ملی

قابل توجه پذیرفته شدگان بیست و یکمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور با سلام و عرض تبریک به مناسبت قبولی در آزمون به اطلاع می رساند ،ثبت اطلاعات آزمون ملی از تاریخ20شهریور الی 23شهریور فعال می باشد.

قابل توجه پذیرفته شدگان بیست و یکمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور
با سلام و عرض تبریک به مناسبت قبولی در آزمون به اطلاع می رساند ،ثبت اطلاعات آزمون ملی از تاریخ20شهریور الی 23شهریور فعال می باشد.
https://azmoonmeli.tums.ac.ir/Hermes
با توجه به معرفی دانش آموختگان به واحد پردیس بین الملل دانشکده دندانپزشکی،ثبت اطلاعات در این سامانه اجباری بوده و عدم ثبت اطلاعات در سامانه در تاریخ های فوق به منزله انصراف دانش آموخته می باشد.ثبت اطلاعات توسط کامپیوتر انجام گردد، ثبت اطلاعات با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد.
لطفاً وارد قسمت ثبت نام آزمون ملی شوید و فایل راهنما را مطالعه نمایید.( کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور می باشد)
در صورت مشکل در ثبت اطلاعات با واحد فناوری اطلاعات جناب آقای مهندس عسگری مهر به شماره 55851131 داخلی 209 در ساعات کاری 8 الی 14 تماس حاصل فرمایید .ثبت اطلاعات فقط به صورت اینترنتی بوده و ثبت نام و مراجعه حضوری نداریم .
بعد از ثبت اطلاعات تا 72 ساعت اطلاعات توسط کارشناس آزمون ملی تایید می گردد و دانش آموخته بعد از آن با کد های ارسالی به صورت پیامک وارد سامانه گردیده و اطلاعیه ها را مطالعه و دنبال کنید . چک نمودن سامانه هر روز الزامی است .
تاریخ جلسه معارفه دوره بیست و یکم،دوشنبه 26 شهریور 1403 ساعت 11:00همراه داشتن اصل کارت ملی به همراه عکس 34الزامی است.
*ثبت نام آزمونهای ترم پاییز دوره بیست ویکم برای متقاضیان بعد از ثبت اطلاعات در قسمت اطلاعیه های درج می شود.ثبت نام در ترم پاییزاجباری نمی باشد.چک کردن اطلاعیه ها هر روز الزامی می باشد . مطالعه جزئیات بخش های عملی و اخبار و اطلاعیه ها الزامی است.

  • گروه خبری : اخبار دانشکده دندانپزشکی,اطلاعیه دانشکده دندانپزشکی,دسته بندی دانشجویی
  • کد خبر : 277174
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
نویسنده

مدیر سیستم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *